كمكمك كمكمك .

كمكمك

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

 

اختلاف ميان كميت و كيفيت محصولات آنچنان فراوان شده است. كه قطعا هر خريدي بدون كسب اطلاع و آگاهي، منجر به ضرر مالي و حتي آسيب روحي يا جسمي خواهد شد. خريد يك تشك راحت هم از اين قاعده مستثني نيست. و خريد نا آگاهانه، يقينا به رضايت خاطر خريدار ختم نخواهد شد.

تبليغات گسترده كه بعضا با بزرگنمايي آميخته مي­ شود. مي­ تواند خريدار را از هدف خود دور كند، و تنها راهكار براي حل مشكل، مطالعه راهنماي خريد تشك خوب و مناسب خواهد بود. شما با مطالعه بايد و نبايدهاي يك خريد، مي­ توانيد يك تشك ايده­ آل را سفارش دهيد. و در نهايت از يك خواب راحت لذت ببريد.

سه گام ابتدايي براي خريد تشك خوب و مناسب

 

fiw_w10.jpg

 

1-هدف خريد تشك را از خود بپرسيد.

اگر به  فكر خريد  يك جايگزين براي تشك فعلي خود هستيد. از خود بپرسيد كه از تشك جديد چه انتظاري داريد؟ اين اولين گام و البته مهمترين آن خواهد بود. بعنوان نمونه اگر براي دوران دانشجويي قصد خريد تشك داريد. قطعا سبك بودن تشك براي شما اولين اولويت خواهد بود. و دوست نداريد با جابجايي هاي مكرر به كمر خود آسيب بزنيد.

يا  اگر براي ديسك كمر قصد خريد تشك داريد. بهتر است كه مقاله ويژگي هاي بهترين تشك براي ديسك كمر را مطالعه كنيد. و از اختلاف اين نوع تشك با ديگر تشك ها آگاهي يابيد.

 

2- مطالعه راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

در گام بعدي، خواهيد توانست از كاستي ها و نقص هاي هر تشك مطلع شويد. و با تطبيق هدفتان، مناسب ترين تشك را با احتياج خود خريداري كنيد. به زعم كارشناسان، تشك خوب و مناسب يك عبارت است، كه براي هر شخص يك معنا و مفهوم خاص مي­ دهد، پس وضعيت خريدار، تعيين كننده خوب يا بد بودن تشك خواهد بود.

در راهنماي خريد هر محصول، از تعريف نقاط ضعف گرفته تا مزاياي اختصاصي يك محصول خاص بيان مي ­گردد، تا خريدار با مطالعه آن بتواند فارغ از دغدغه، يك خريد منجر به رضايت را انجام دهد. نكته مهم اينكه يك راهنما بايد به دور از هر گونه تبليغات باشد. تا خريدار با دانستن واقعيت هاي موجود اقدام به خريد كند، موضوعي كه متاسفانه كمتر در فروشگاه هاي توليد داخل به چشم مي­خورد.

3- يافتن يك فروشگاه مناسب براي خريد

اگر راهنماي خريد تشك خوب و مناسب را مطالعه كرديد، آخرين قدم در اين عنوان، يافتن يك فروشگاه مناسب براي خريد است. اگر گمان مي­ كنيد اين موضوع مهم نيست، بهتر است بدانيد فروشگاه معتبر و البته فروشنده متخصص، به اندازه اعتبار يك برند مهم است، زيرا اطلاعات تخصصي از محصول و توصيه هاي كارشناسي، براي ياري رساندن به خريدار از واجبات يك خريد ايده­ آل خواهد بود.

در هر حال قطعا نمي­ توان با مطالعه راجع به يك محصول به تمام مزايا و معايب آن واقف شد. و لازم است يك كارشناس فروش اطلاعات تكميلي و تخصصي را به خريدار ارائه كند.

دو سئوالي كه بايد از فروشنده بپرسيد!

1-برخي از ويژگي ها با  لمس قابل حس هستند. و حتي با رويت هم تا حدودي مي ­توان به سطح كيفي آنها پي برد، اما متاسفانه برخي ويژگي ها از چشم پنهان هستند. و حتي اگر در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب به آنها و اهميت آنها اشاره شده باشد، ناگزير بايد براي اطلاع از كيفيت آنها به فروشنده مراجعه كرد.از فروشنده بخواهيد تا مواد بكار رفته در تشك را برايتان شرح دهد. و توضيحي كامل از طراحي تا توليد را برايتان بيان كند. كارشناسان فروش ما، در قسمت راهنماي خريد آمادگي پاسخگويي به سئوالات و رفع ابهام خريداران را دارند.

2-دومين مسئله كه اغلب در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب نوشته نمي­ شود، گارانتي محصولات است. لذا لازم است از فروشنده مدت ضمانت تشك، موارد استثناي آن و شركت گارانتي كننده را بپرسيد. متاسفانه برخي از محصولات خارجي گرچه داراي ضمانت معتبر هستند. ولي بواسطه  نبود نمايندگي معتبر و عدم كسب مجوز هاي لازم براي اخذ نمايندگي از شركت مادر، عملا در ايران بلا استفاده هستند.

پنج موردي  كه رعايت آنها ضروري است

برند تشك:

برند سازي، موضوعي است كه از شكل گيري تا كسب اعتبار براي آن، نياز به سالها زمان دارد. اعتبار يافتن، موضوعي تصادفي نيست. و به پارامترهاي گوناگوني از قبيل افزايش كيفيت به همراه مشتري مداري و خدمات پس از فروش گسترده، در نمايندگي ها بستگي دارد.

و از آنجايي كه هيچ توليد كننده اي نمي­ خواهد خدشه اي به سالها كسب اعتبارش وارد آيد. بهترين كيفيت را ارائه خواهد كرد، پس خريد از برند هاي معتبر، اولين موضوع در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب خواهد بود.

 

رعايت استانداردها:

 با رونق گرفتن بازار رقابت ميان توليد كنندگان، استانداردها براي توليد يك تشك خوب نيز افزايش يافته است. و روز به روز به سطح و عمق آن اضافه مي ­شود. بعنوان نمونه، زماني تنها ابعاد و وزن يك تشك ممكن بود در چارچوب استانداردها قرار بگيرد. اما امروزه تعداد فنرهاي به كار رفته نيز بايد به اعداد استاندارد نزديك باشد.

تا يك تشك ايده آل توليد شود. و البته آمار فروش بالا را تجربه كند. تمامي محصولات تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه (best  و kelebek)  داراي نشان استاندارد اروپايي CE هستند. اخذ اين نشان بالاترين سطح كيفي را تضمين مي­ كند.

ويژگي هاي ظاهري :

موضوع مهم ديگري كه  در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب به آن اشاره شده است، ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر ازكيفيت آن، مد نظر خريداران قرار گيرد.


اعمال بازخوردهاي متفاوت خريداران، از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­ هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ هاي پوشش نهايي، همگي مي­ توانند به ظاهري ايده­ آل و دلفريب بيانجامد.

 

ساختار داخلي و مواد به كار رفته:

 

 مواد به كار رفته و طبيعي يا مصنوعي بودن آنها ، در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب از مسائل مهم به شمار مي رود. راحتي يك تشك ارتباط نزديكي با مواد درون تشك دارد.  لذا ضروري است به خريد تشكي اقدام كنيم كه، تا حد امكان از مواد مصنوعي كمتري در آن استفاده كرده باشند.

زيرا الياف طبيعي علاوه بر تهويه مناسب هوا، مقاومت بالاتري هم دارند. كه اين موضوع عمر بالاتري را براي تشك رقم خواهد زد. نا گفته نماند كه الياف طبيعي از بروز حساسيت هاي احتمالي براي پوست بدن هم جلوگيري خواهد كرد.

در پايان به ياد داشته باشيد شرايط نگهداري، در افزايش طول عمر يك تشك و حفظ ساختار آن كمك شاياني خواهد كرد. و اين موضوع كمتر در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب عنوان مي­ شود.

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: راهنماي خريد تشك خوب و مناسب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۲۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :