كمكمك كمكمك .

كمكمك

بهترين سريال هاي طنز فيليمو

بهترين سريال هاي طنز فيليمو

شبكه نمايش خانگي ايران در سال‌هاي اخير شكل و شمايل تازه‌اي پيدا كرده است. از ديروقت تا همين چندي پيش شبكه نمايش خانگي تنها فيلم‌ها و گاهي سريال‌هاي تلويزيوني را بعد از پخش آنان منتشر مي‌كرد. هرچند به مرور شركت‌هاي جديدي وارد بازار شدد و با رونق بيشتر صنعت سينما، فيلم‌هاي بيشتر و پربيننده‌تري به نمايش درآمدند و اين به رواج بيشتر شبكه نمايش خانگي كمك كرد، اما كافي نبود. شبكه نمايش خانگي به‌دليل محدوديت آثار، فاصله زياد بين زمان اكران فيلم‌ها با انتشارشان در شبكه نمايش خانگي و نداشتن الگوي تبليغاتي درست، در دهه‌هاي گذشته الكن ماند. در اين ميان بيشتر فيلم‌هاي كمدي و سريال‌هاي طنز توانستند در شبكه نمايش خانگي ديده شوند.

مردم معمولي

hgw0_z11.jpg

كارگردان: رامبد جوان

بازيگران: اسامي بازيگران سريال هنوز اعلام نشده است اما به گفته كارگردان اين سريال طنزي پر بازيگر و شلوغ است.

خلاصه داستان: اين فيلم درباره زوجي افغان است كه ويژگي‌هايي روشن‌فكرمآبانه دارند و صاحب يك كافه‌گالري هستند و اتفاقاتي حول محور گالري و مشتري‌هاي آن روي مي‌دهد.

جزييات پخش: اين سريال در صد قسمت ساخته شد است و از 5 فروردين ماه منتشر خواهد شد.

درست در زمان ساخت و توليد «خندوانه» بود كه خبر آمد رامبد جوان همزمان با اين برنامه تلويزيوني مشغول پيش توليد اولين سريال كمدي خود براي شبكه نمايش خانگي است. اين پروژه در سكوت خبري ساخته شده و اطلاعات زيادي از آن منتشر نشده است.

اين درحالي است كه پيش از اين عنوان شده بود جوان برنامه‌اي براي ساخت سريالي با نام «شاخ» دارد كه به ماجراي شكل ‌گيري يك گروه موسيقي جوان مي ‌پردازد اما گويا او ساخت سريال طنز «مردم معمولي» را ترجيح داده است.

دراكولا

كارگردان: مهران مديري

بازيگران: مهران مديري، ويشكا ا?سايش، سيما تيرانداز، گلاره عباسي، محمد بحراني و نيما شعبان‌نژاد، انديشه فولادوند،احسان اماني

خلاصه داستان: ژاله كبيري همسر جديد كامران كامروا كه ? سال است با او ازدواج كرده براي او جشن تولد گرفته و همه ا?شنايان و دوستان را دعوت كرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش  ميزاره.

جزييات پخش: اين سريال محصولي از فيلم ماركت است كه از ? فرودين سال ???? روزهاي سه‌شنبه، ساعت ?? از فيليمو(پخش آنلاين) و هنراول(پخش فيزيكي) منتشر مي‌شود.

در سريال دراكولا مهران مديري (هيولا?) پيمان قاسم‌خاني طراحي و سرپرستي فيلمنامه را برعهده دارد و امير برادران به عنوان نويسنده مهران مديري را همراهي مي‌كند. اين سريال طنز، دنباله مجموعه «هيولا» مي‌باشد.

با توجه به استقبال خوبي كه از سريال كمدي «هيولا»‌شد انتظار مي‌رود «دراكولا» هم به اقبال عمومي دست يابد.

انيميشن سريالي ديرين ديرين

موضوعات اين انيميشن بر خلاف وب سري‌‌هاي قبلي كه رويكرد انتقادي و فرهنگ‌سازي داشته است، به دليل افزايش زمان هر قسمت بسيار متنوع، قصه‌گو و فانتزي است؛ به گونه‌اي كه قصه‏‌هاي فانتزي از دل «ديرين ديرين» بيرون آمده‏‌اند و كشش و ريتم خاصي را در قصه ايجاد كرده‏‌اند.

 

سريال «ديرين ديرين» كه محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است كه ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت كرده است.‌

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .

همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي كاربران نشان از استقبال مردم از سريال‌‏هاي تك موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقه‏‌اي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است كه روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته از طريق فيليمو پخش مي‌‏شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۰۸ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :