كمكمك كمكمك .

كمكمك

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد.

چت‌بات هوش مصنوعي بارد گوگل ديگر محدود به يافتن پاسخ فقط از طريق وب نيست – اكنون مي‌تواند Gmail، Docs و Drive شما را اسكن كند تا به شما كمك كند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كنيد.

به گزارش سيناپرس به نقل از ورج، با اين قابليت جديد مي‌توانيد از بارد بخواهيد كارهايي مانند يافتن و خلاصه كردن محتواي يك ايميل يا حتي هايلايت كردن مهمترين نكات سندي كه در Drive ذخيره كرده‌ايد را انجام دهد.

طيف وسيعي از موارد استفاده براي اين قابليت‌هاي ادغامي، كه گوگل آنها را افزونه‌ها مي‌نامد، وجود دارد، اما آنها قاعدتاٌ مي‌توانند شما را از جستجوي كوهي از ايميل‌ها يا اسناد براي يافتن يك اطلاعات خاص نجات دهند. سپس مي‌توانيد از بارد بخواهيد از آن اطلاعات به روش‌هاي ديگري مانند قرار دادن آن در نمودار يا ايجاد يك خلاصه مرتب‌سازي‌شده استفاده كند. اين ويژگي در حال حاضر فقط به زبان انگليسي موجود است.

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد. همچنين شما مجبور نيستيد كه اين قابليت را فعال و استفاده كنيد. ابتدا گوگل از شما خواهد خواست كه از آن استفاده كنيد، و مي‌توانيد هر زمان كه بخواهيد آن را غيرفعال نماييد.

جك كراچيك، مدير محصول بارد، به ورج توضيح داد كه مي‌توانيد با بارد مستقيماً در جيميل خود جستجو كنيد، به عنوان مثال، با قرار دادن @mail قبل از سوال خود. يا، مي‌توانيد به سادگي بپرسيد: «ايميل من را براي اطلاعات مربوط به پرواز آينده من بررسي كن».

برنامه‌هاي افزودني بارد فقط به جيميل، Docs و Drive محدود نمي‌شوند. گوگل همچنين اعلام كرد كه اين چت‌بات با Maps، يوتيوب و Google Flights نيز ارتباط خواهد داشت. اين بدان معناست كه اكنون مي‌توانيد از بارد بخواهيد اطلاعات پرواز را به صورت آني دريافت كند، جاذبه‌هاي اطراف را بيابد، ويديوهاي يوتيوب را در مورد يك موضوع خاص نمايش دهد و موارد ديگر. گوگل اين سه افزونه را به صورت پيش‌فرض فعال مي‌كند

https://stenews.ir

https://www.openlearning.com/u/rivkabull-s18059/

https://www.bitsdujour.com/profiles/Ya3aZs

https://www.zillow.com/profile/RivkaBull2

https://qooh.me/RivkaBull2

https://list.ly/RivkaBull2/lists

https://www.divephotoguide.com/user/RivkaBull2

http://www.wikidot.com/user:info/rivka-bull

https://www.creativelive.com/student/rivka-bull?via=accounts-freeform_2

https://www.veoh.com/users/RivkaBull2

https://www.pearltrees.com/rivkabull2#item542646322

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/251826.page

https://www.adaxes.com/questions/user/RivkaBull2

https://active.popsugar.com/@RivkaBull2/profile

https://www.hackathon.io/users/434805

https://www.yelp.com/user_details?userid=AGR8Q6008zUNH2h4v_gZXA

https://shootinfo.com/author/rivkabull2/?pt=ads

https://gab.com/RivkaBull2

https://cutt.ly/bwc7ypVg

https://is.gd/tB6zH7

https://shrtco.de/toCc4d


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۶:۳۹ توسط:sam موضوع:

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي‌ + قيمت

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي‌ + قيمت

 

f101976_f1.jpg

 

يكي از محبوب‌ترين و پرسودترين روش‌هاي مهاجرت و زندگي در قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است.  با خريد ملك در قبرس شمالي، امكان اخذ اقامت براي فرد متقاضي و خانواده‌ي او فراهم مي‌شود.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما توصيه مي‌كنيم بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

جزيره‌ي قبرس سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين سرزمين در همسايگي يونان و تركيه قرار دارد. طي ساليان زيادي، به دليل موقعيت قرارگيري خوبي كه دارد، مورد حمله‌ي اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

پس از اينكه اين كشور اعلام استقلال كرد، بين يونانيان و ترك‌هاي قبرس، اخلافاتي صورت گرفت و باعث جدايي دو قبرس شمالي و جنوبي از يكديگر شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره شد. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان معروف است.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند. مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند اما براي تعيين دين سختگير نيستند و حق انتخاب به مردم اين كشور مي‌دهند.

زبان رسمي در قبرس شمالي تركي استانبولي است. به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور رواج دارد؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يك قانون كلي براي خريد ملك در قبرس شمالي وجود دارد و آن هم اين است كه اگر شخص خريدار، داراي سوء سابقه كيفري در هر كشوري باشد، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي بدهيد. پروسه‌ي موافقت با درخواست خريد خانه در اين كشور، حدود 6 ماه زمان مي‌برد.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك خانه بخرند. اين بدان معناست كه اجازه‌ي خريد چند خانه باهم را ندارند. ملك خريداري شده حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد. البته استثناهايي نيز وجود دارد.

به طور مثال اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

يكي دريگر مواردي كه تعيين مي‌كند شما مجاز به خريد ملك در قبرس شمالي هستيد يا خير، انجام آزمايشات مورد تاييد اين كشور و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي است.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

مداركي كه براي خريد ملك در قبرس شمالي بايد ارائه كنيد به شرح زير است:

  • شناسنامهي تمام اعضاء خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت متاهل بودن )
  • اصل پاسپورت و كپي همه‌ي صفحات
  • سند ملك ( درصورت وجود ملك ديگري در قبرس شمالي به نامتان )
  • اصل و كپي قراردادهاي فروش ملك ( چنانچه قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • اصل و كپي قرارداهاي اجاره ( چنانچه در حال حاضر در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه كيفري

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي ، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب خانه

قدم اول براي خريد خانه اين است كه ملاك‌هاي شما براي زندگي را داشته باشد. ملكي كه انتخاب مي‌كنيد بايد بتواند مطابق بودجه، سليقه، نيازها و ... شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه ملك را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره مي‌شويد. در صورت توافق، بايد بين هزار تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

اكنون شما بايد با كمك گرفتن از يك وكيل معتمد، به بررسي ملك بپردازيد. در صورتي كه ملك مورد انتخاب شما، وام، بدهي قرض و ... داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

چنانچه همه چيز خوب پيش برود، بين شما و فروشنده قراردادي امضا مي‌شود. اين قرارداد به زبان انگليسي است و نياز به امضا دو شاهد دارد.

مجوز خريد

اگر شما غير ترك قبرسي هستيد، بايد براي مجوز انتقال سند مالكيت اقدام نماييد.  اين كار توسط انجمن شرداري قبرس شمالي انجام مي‌شود. هزينه‌ي اين كار بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجور انتقال مالكيت، شما و فروشنده ماليات انتقال را پرداخت كرده و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

بسياري از پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند كه شما بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد، به اين منظور لازم است كه حداقل يك سوم مبلغ را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. مابقي ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، خواهيد پرداخت.

قيمت ملك در قبرس شمالي در مقايسه با خانه‌هايي با همين امكانات و موقعيت‌ها در ساير نقاط دنيا، بسيار ارزان‌تر است.

قيمت خانه در شهرهاي مختلف، متفاوت است به طور مثال در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت ملك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند، و ويلا از 62 هزار پوند آغاز مي‌شود. آپارتمان و پنت هاوس‌هاي لوكس نيز با نهايت قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

برخي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي به شرح زير است:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، تورم و ماليات
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.

موارد فوق تعداد اندكي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي است. مزاياي زندگي در اين سرزمين، با توجه به نوع مهاجرت و هدف هر فرد، متفاوت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۸:۳۹ توسط:sam موضوع:

خريد لگو فرندز

لگو فرندز

بازي لگو فرندزيكي از محبوب ترين بازي هاي هوشمند در بين كودكان است. ست هاي اسباب بازي لگو سري فرندزبسيار متنوع هستند و اين يكي از پرفروش ترين نمونه هاي ست هاي لگو مي باشد. بسياري از كودكان، به خصوص دختران، دوست دارند اوقات فراغت خود را با لگو فرندز بگذرانند. براي تهيه و خريد لگو فرندز مي توانيد با مراجعه به سايت بارلي توي و خريد آسان، قيمت لگو فرندز دخترانه را بررسي كنيد. علاوه بر اين، فروشگاه اينترنتي بارلي توي به مشتريان پيشنهاد مي كند كه به غير از لگوي فرندز دخترانه، لگو ديگري را نيز خريداري كنند.

خريد لگو فرندز

اگر به فكر خريد لگو فرندز دخترانه براي هديه دادن به فرزندان خود هستيد، مي توانيد محصولي مناسب از محصولات بارلي تويي در دسته لگو فرندز كه 'دختران با توجه به سن' مي باشد را انتخاب و خريداري كنيد. سليقه شخصي فرزندان شما در خريد لگو فرندز به تعداد قطعات هر نوع لگو فرندز توجه كنيد، زيرا قطعات لگو بسيار زياد است، ساخت لگو پيچيده است. در فروشگاه اينترنتي اسباب بازي بارلي مي توانيد انواع لگو فرندز را با كيفيت و تضميني خريداري كنيد.

قيمت لگو فرندز

قيمت لگو فرندزبه عوامل مختلفي بستگي دارد. اولين و مهمترين چيزي كه بر قيمت لگو فرندز تاثير مي گذارد، كيفيت لگو فرندز است. زيرا كيفيت بازي هاي لگو فرندزبسيار مهم است. يكي ديگر از عواملي كه مي تواند روي قيمت لگو فرندز تاثير بسزايي داشته باشد، تعداد قطعات تشكيل دهنده لگو فرندز است. هرچه تعداد قطعات لگو بيشتر باشد، هنگام چيدن قطعات لگو، طرح نهايي بزرگتر خواهد بود. لگو با قطعات بيشتر، لگو براي كودكان 6 سال به بالا مناسب است.

براي خريد لگو فرندز بهتر است از يك گروه ثابت و مطمئن خريد كنيد تا هنگام خريد لگو از خريد خود مطمئن شويد. بارلي تويز با ارائه اولين مجموعه لگو فرندزامكان خريد آنلاين لگو فرندز را براي تمامي والدين در ايران فراهم كرده است. شما مي توانيد تمام لگو فرندز موجود در اين مجموعه را براي كودكان خود با ضمانت محصول تهيه كنيد.

لگو فرندز با قطعات دخترانه

سري لگو فرندزيكي از پرطرفدارترين مجموعه هاي لگو مي باشد و در مجموعه هاي متنوعي عرضه مي شود. مزارع، بيمارستان ها، آپارتمان ها، هتل ها و مدل هاي ديگر در بين دختران بسيار محبوب هستند. هر مجموعه اسباب بازي لگو فرندزكودكان را در حين بازي با مسائل مختلفي آشنا مي كند. به عنوان مثال، با خريد يك اسباب بازي مدل مزرعه لگو فرندز، كودكان در مورد حيوانات مزرعه، نحوه كاشت گياهان، نحوه مراقبت از محصولات و ساير موضوعات مربوط به مزرعه ياد مي گيرند.

لگو فرندز ارزان

اگر به دلايلي نمي توانيد لگوهاي گران قيمت را از برندهاي معروف بخريد، مي توانيد محصولات ارزان لگو فرندزرا پيدا كنيد. اين لگو فرندز بيشتر ساخت برندهاي چيني هستند و كيفيت قابل قبولي دارند. حتما مي دانيد كه كيفيت اين لگوها به اندازه لگوهاي توليد شده توسط شركت لگو نيست، اما در هر صورت فرزندان شما مي توانند از بازي با آنها لذت ببرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۲:۱۸ توسط:sam موضوع:

لگو فرندز

لگو فرندز

بازي لگو فرندزيكي از محبوب ترين بازي هاي هوشمند در بين كودكان است. ست هاي اسباب بازي لگو سري فرندزبسيار متنوع هستند و اين يكي از پرفروش ترين نمونه هاي ست هاي لگو مي باشد. بسياري از كودكان، به خصوص دختران، دوست دارند اوقات فراغت خود را با لگو فرندز بگذرانند. براي تهيه و خريد لگو فرندز مي توانيد با مراجعه به سايت بارلي توي و خريد آسان، قيمت لگو فرندز دخترانه را بررسي كنيد. علاوه بر اين، فروشگاه اينترنتي بارلي توي به مشتريان پيشنهاد مي كند كه به غير از لگوي فرندز دخترانه، لگو ديگري را نيز خريداري كنند.

خريد لگو فرندز

اگر به فكر خريد لگو فرندز دخترانه براي هديه دادن به فرزندان خود هستيد، مي توانيد محصولي مناسب از محصولات بارلي تويي در دسته لگو فرندز كه 'دختران با توجه به سن' مي باشد را انتخاب و خريداري كنيد. سليقه شخصي فرزندان شما در خريد لگو فرندز به تعداد قطعات هر نوع لگو فرندز توجه كنيد، زيرا قطعات لگو بسيار زياد است، ساخت لگو پيچيده است. در فروشگاه اينترنتي اسباب بازي بارلي مي توانيد انواع لگو فرندز را با كيفيت و تضميني خريداري كنيد.

قيمت لگو فرندز

قيمت لگو فرندزبه عوامل مختلفي بستگي دارد. اولين و مهمترين چيزي كه بر قيمت لگو فرندز تاثير مي گذارد، كيفيت لگو فرندز است. زيرا كيفيت بازي هاي لگو فرندزبسيار مهم است. يكي ديگر از عواملي كه مي تواند روي قيمت لگو فرندز تاثير بسزايي داشته باشد، تعداد قطعات تشكيل دهنده لگو فرندز است. هرچه تعداد قطعات لگو بيشتر باشد، هنگام چيدن قطعات لگو، طرح نهايي بزرگتر خواهد بود. لگو با قطعات بيشتر، لگو براي كودكان 6 سال به بالا مناسب است.

براي خريد لگو فرندز بهتر است از يك گروه ثابت و مطمئن خريد كنيد تا هنگام خريد لگو از خريد خود مطمئن شويد. بارلي تويز با ارائه اولين مجموعه لگو فرندزامكان خريد آنلاين لگو فرندز را براي تمامي والدين در ايران فراهم كرده است. شما مي توانيد تمام لگو فرندز موجود در اين مجموعه را براي كودكان خود با ضمانت محصول تهيه كنيد.

لگو فرندز با قطعات دخترانه

سري لگو فرندزيكي از پرطرفدارترين مجموعه هاي لگو مي باشد و در مجموعه هاي متنوعي عرضه مي شود. مزارع، بيمارستان ها، آپارتمان ها، هتل ها و مدل هاي ديگر در بين دختران بسيار محبوب هستند. هر مجموعه اسباب بازي لگو فرندزكودكان را در حين بازي با مسائل مختلفي آشنا مي كند. به عنوان مثال، با خريد يك اسباب بازي مدل مزرعه لگو فرندز، كودكان در مورد حيوانات مزرعه، نحوه كاشت گياهان، نحوه مراقبت از محصولات و ساير موضوعات مربوط به مزرعه ياد مي گيرند.

لگو فرندز ارزان

اگر به دلايلي نمي توانيد لگوهاي گران قيمت را از برندهاي معروف بخريد، مي توانيد محصولات ارزان لگو فرندزرا پيدا كنيد. اين لگو فرندز بيشتر ساخت برندهاي چيني هستند و كيفيت قابل قبولي دارند. حتما مي دانيد كه كيفيت اين لگوها به اندازه لگوهاي توليد شده توسط شركت لگو نيست، اما در هر صورت فرزندان شما مي توانند از بازي با آنها لذت ببرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۵:۲۹ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت اختصاصي در شيراز: راهبردهاي موفقيت و رعايت استانداردهاي سئو

طراحي سايت اختصاصي در شيراز: راهبردهاي موفقيت و رعايت استانداردهاي سئو

 

طراحي سايت اختصاصي در شيراز در حقيقت يكي از ابزارهاي اساسي براي كسب و كارهاي اينترنتي محسوب مي‌شود. با توجه به رشد روزافزون صنعت آنلاين و اهميت بالاي نمايشگاه هاي وب و فروش آنلاين، داشتن يك سايت حرفه اي و بكر نقش بسزايي در موفقيت يك كسب و كار دارد. اما براي دستيابي به موفقيت بينش ها و تكنيك هاي مربوط به طراحي وب و به ويژه استانداردهاي سئو بسيار حائز اهميت هستند.

 

به طور كلي، استانداردهاي سئو مجموعه اي از روش ها و تكنيك هايي هستند كه به منظور بهبود رتبه سايت در نتايج موتورهاي جستجو، افزايش ترافيك سايت و افزايش روند بازديد كنندگان به كار مي روند. با رعايت اين استانداردها در طراحي سايت خود، مي توانيد به طور موثري در موفقيت وب سايت خود سهيم باشيد.

 

اولين قدم در طراحي سايت اختصاصي در شيراز، شناخت بخش وزني و ترجيحات مشتريان هدف است. با بررسي بازار هدف و تحليل نيازهاي مشتريان، مي توانيد يك سايت مناسب و جذاب براي آنها ايجاد كنيد. همچنين، استفاده از ديزاين ها و الگوهاي منحصر به فرد و بكر در طراحي سايت خود از جذابيت و تمايز ظاهري برخوردار خواهد بود.

 

بعد از ايجاد طراحي معماري مناسب، مي توانيد به بهينه سازي سايت خود بپردازيد. يكي از اصول اساسي بهينه سازي سايت، بهينه سازي سرعت بارگذاري صفحات وب است. با بهينه سازي عناصر مختلف صفحه وب، مي توانيد تجربه كاربري را بهبود بخشيد و در نتيجه رتبه سايت در نتايج موتورهاي جستجو را بالاتر ببريد.

 

مطابقت با استانداردهاي سئو نيز از اصول مهم در طراحي سايت است. استفاده از عناصر HTML و CSS معتبر، بهينه سازي تگ ها و عناصر فني داخلي سايت و استفاده از واژه هاي كليدي مرتبط با صنعت و محتواي سايت، نقش مهمي در بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو دارند.

 

همچنين، ايجاد محتواي مناسب و ارزشمند براي سايت نيز مي تواند اثر مهمي در بهبود رتبه سايت در موتورهاي جستجو داشته باشد. استفاده از كلمات كليدي هدف و كاربردي در محتوا، خوانايي و مفهوم پردازي متن، ايجاد لينك هاي داخلي متوازن و تنوع در محتواي سايت، عناصر مهمي هستند كه بايد در نظر گرفته شوند.

 

به طور كلي، طراحي سايت اختصاصي در شيراز با رعايت استانداردهاي سئو مي تواند به موفقيت و برتري سايت و كسب و كار شما كمك كند. با اجراي كامل و منظم اين استانداردها، مي توانيد ترافيك سايت خود را افزايش داده و بازديدكنندگان را به خريد و استفاده از خدمات شما ترغيب كنيد. بنابراين، اين بحث بسيار مهم و قابل توجه براي هر كسب و كاري است كه تمايل به دستيابي به يك سايت حرفه اي و بكر دارد.

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=7526

https://anotepad.com/notes/krpjs2bi

https://postheaven.net/hbaxz/trhy-syt-dr-sfhn-bhtryn-w-jdhb-tryn-tym-rhkhrhy-wb

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24638018

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/2023-26

https://biiut.com/read-blog/7752

https://theomnibuzz.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a8/

https://www.pearltrees.com/asads/3nd/id67936274/item529968144

https://graph.org/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C--%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-2023-07-15

https://infosworld1.siterubix.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۰:۵۴ توسط:sam موضوع:

پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

كمپاني بزرگ شيائومي كار خود را با توليد تلفن هاي همراه هوشمند آغاز كرد اما به مرور فعاليت خود را در حوزه هاي مختلف گسترش داد. در حال حاضر يكي از لاين هاي توليد فعال شيائومي، خط توليد انواع لوازم ورزشي و باشگاهي مي باشد. با اينكه اغلب لوازم ورزشي توليد شده توسط اين برند شامل تردميل (خانگي و باشگاهي)، اسكي فضايي، دوچرخه ثابت (ايستاده و نشسته)، صندلي ماساژور، ماساژور پا، دوربين هاي ورزشي مخصوص، ترازوهاي هوشمند شيائومي و ... با استقبال بالايي مواجه شده اند، اما در ادامه قصد داريم به پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي بپردازيم.

با پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي ، قدرتمند ورزش كنيد.

بسياري از افراد به دلايل مختلفي از جمله آلودگي هوا، بيماري هاي پيش بيني نشده و ... كمتر به سراغ باشگاه ها مي روند و مايل به ورزش كردن در خانه هستند. با خريد لوازم ورزشي به راحتي مي توانيد در خانه ورزش كنيد و بدني سالم و سرزنده داشته باشيد. با محصولات ورزشي توليد شده توسط برند شيائومي شما مي توانيد قدرتمند ورزش كنيد و لذت ببريد.ضمن اينكه برخي از محصولات اين برند نام آشنا براي استفاده در باشگاه ها نيز مناسب است.

بنابراين نيازي نيست براي ورزش كردن حتما به سراغ فضاي باز و يا حتي باشگاه برويد، با تهيه پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي قادر خواهيد بود ورزش كردن را به يكي از روتين هاي روزانه خود تبديل كنيد.

در ادامه پيرامون پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي شامل تردميل شيائومي، دوچرخه شيائومي و ترازو شيائومي توضيحاتي را آورده ايم:

تردميل شيائومي

تردميل از مناسب ترين لوازم ورزشي براي ورزش كردن در خانه به شمار مي رود. در برخي موارد به دلايل مختلفي از جمله آب و هواي نامساعد، ترافيك و ... امكان پياده روي در فضاي باز وجود ندارد. در چنين شرايطي يك تردميل جمع و جور خانگي مي تواند به بي تحركي هاي شما پايان دهد.

تردميل هاي توليد شده توسط برند شيائومي، ضمن برخورداري از كيفيت فوق العاده بالا، داراي قيمت هاي پايين تري نسبت به تردميل ديگر برندها مي باشد. ضمن اينكه برخي از تردميل هاي توليد شده توسط اين برند داراي ساختار تاشو است و به راحتي مي توانيد آن را در كوچكترين فضاها شامل زير تخت و يا زير مبل نيز جاي دهيد.

متريال مورد استفاده براي ساخت بدنه

در ساخت بدنه تردميل هاي شيائومي در مدل هاي R1 Pro، A1 Pro، R1  از آلياژ آلومينيوم مقاوم استفاده شده است. آلياژي كه ساختار مقاوم، مرغوب و با دوام تردميل ها را تضمين مي كند؛ به طوري كه در يك بازه زماني طولاني مي توانيد به راحتي از آن ها براي دويدن و پياده روي استفاده كنيد.

همينطور تسمه اين محصولات نيز از تخته فيبري با چگالي بالا يا آلياژ آلومينيوم توليد شده است. البته در توليد تسمه دويدن از پلاستيك  EVAنيز استفاده شده است. موادي كه به تسمه دويدن حالت ارتجاعي بالا و در عين حال ضربه گير را مي بخشند.

سرعت تردميل شيائومي

سرعت هر يك از تردميل هاي شيائومي با توجه به توان مصرفي آن ها بين 0.5 الي 10 كيلومتر بر ساعت متغير مي باشد. همينطور مدل هاي مختلف تردميل شيائومي قادر هستند كه وزن زيادي را تحمل كنند. به عنوان مثال تردميل Walking Pad R1 قادر به تحمل 110 كيلوگرم بار است.

داراي نمايشگر LED

بر روي صفحه نمايش تردميل هاي شيائومي، يك LED تعبيه شده است كه بر روي آن مسافت طي شده، سرعت حركت و همينطور زمان ورزش كردن نمايش داده مي شود.

قابليت كنترل از راه دور

يكي از ويژگي هاي تردميل شيائومي كه آن را تبديل به يكي از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي كرده است، امكان كنترل از راه دور آن به واسطه اپليكيشن هاي اختصاصي شيائومي مي باشد.  اينگونه كاربران مي توانند با اتصال به اپليكيشن مخصوص شيائومي فعاليت هاي ورزشي روزانه خود را از طريق گوشي موبايل بررسي كنند و كالري مصرفي را در دوره تناسب اندام خود دنبال نمايند.

همينطور در تردميل هاي توليد شده توسط برند باكيفيت شيائومي، برنامه هاي كاربردي و مجموعه كاملي از حركات ورزشي به كاربران ارائه مي شود.

 

 

دوچرخه هاي ورزشي ثابت از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

يكي ديگر از محصولات و لوازم ورزشي توليد شده توسط برند شيائومي كه با استفاده از آن مي توان تناسب اندام را در منزل تجربه كرد، دوچرخه هاي ثابت توليد شده توسط اين برند است. دوچرخه اي كه به دليل صداي كم و در عين حال عملكرد بسيار مناسب براي استفاده در آپارتمان گزينه اي بسيار ايده آل به شمار مي رود.

طراحي دوچرخه شيائومي

دوچرخه هاي ثابت از كالاهاي ورزشي هستند كه به تناسب اندام كمك مي كنند. شيائومي در طراحي اين كالاي ورزشي از فناوري هاي روز دنيا استفاده كرده است، به طوري داراي حداقل سر و صدا مي باشد.

در ساخت دوچرخه شيائومي از شاسي فولادي استفاده شده است كه مقاومت و توانايي تحمل وزن بسيار بالا را دارد. بنابراين اشخاص با وزن سنگين نيز مي توانند به راحتي از اين تجهيزات استفاده كنند.

بر روي فرمان دوچرخه نيز صفحه نمايشي وجود دارد كه اطلاعاتي شامل ميزان سرعت، مدت زمان تمرين و همينطور موادر ديگر را در اختيار كاربر قرار مي دهد.

حمل و يا جا به جايي اين وسيله بر روي انواع سطوح به دليل داشتن چرخ هاي كوچك تعبيه شده در زير آن بسيار آسان است.

تغيير ميزان قدرت و مقاومت با استفاده از نيروي مغناطيسي

در دوچرخه هاي ورزشي ثابت به منظور تغيير ميزان قدرت و مقاومت، از نيروهاي مغناطيسي تسمه هاي فلزي استفاده شده است. اينگونه كاربران به راحتي مي توانند در هنگام ورزش قدرت و مقاومت را بر اساس نياز خود تنظيم كنند.

قابليت كنترل از طريق اتصال به اپليكيشن اختصاصي شيائومي

با استفاده از اتصال به اپليكيشين اختصاصي شيائومي به نام Mi Home ، مي توان به راحتي تنظيمات دستگاه را كنترل و مديريت كرد. كاربران اينگونه مي توانند فعاليت ها و كالري هايي كه مي سوزانند را بهتر مديريت كنند.

 

 

قابليت تنظيم ارتفاع صندلي

ارتفاع صندلي و دسته دوچرخه ثابت شيائومي قابل تنظيم است. به طوري كه امكان تغيير ارتفاع صندلي با توجه به قد افراد وجود دارد. اينگونه كاربران مي توانند با تنظيم ارتفاع صندلي، بهترين وضعيت نشستن را در هنگام كار با دوچرخه ثابت براي خود در نظر بگيرند.

ضمن اينكه در مدل هاي مختلف دوچرخه ثابت شيائومي، امكان تنظيم فاصله صندلي تا دسته دوچرخه نيز وجود دارد. اين قابليت امكان استفاده راحت تر از دستگاه را براي كاربران فراهم مي كند.

پدال هاي اين وسيله ورزشي از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي نيز به گونه اي است كه به دليل داشتن بندهاي سيليكوني، از درون ركاب ليز نمي خورد.

ترازوي هوشمند

شايد ترازوي هوشمند براي بسياري از افراد كمي نامفهوم به نظر برسد؛ چراكه يك ترازو به جز نشان دادن عدد وزن كارايي ديگري ندارد. اما جالب است بدانيد كه ترازوهاي شيائومي يك گجت هوشمند هستند كه نشان دادن وزن دقيق، ساده ترين كارايي آن ها مي باشد. ترازوهاي توليد شده توسط برند شيائومي به دليل پايش سلامتي و نمايش اطلاعات مفيد از بدن كاربر، تبديل به يكي از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي شده اند.

ترازوهاي هوشمند شيائومي از طريق بلوتوث به گوشي هوشمند متصل مي شوند. براي استفاده از تمامي امكانات ترازو بايد نرم افزار Mi Fit را بر روي گوشي تلفن همراه خود نصب كنيد تا بتوانيد اطلاعات مختلف بدن خود را بر روي گوشي خود مشاهده كنيد. از سوي ديگر اين ترازو ها قابل همگام سازي با مچ بند و ساعت هوشمند مي باشند.

اين محصول داراي نمايشگر LED است و انرژي آن نيز به وسيله يك باتري قلمي تامين مي شود. حداكثر وزن قابل تحمل در ترازوهاي شيائومي، حدود 150 كيلوگرم مي باشد.

امكانات ترازوي هوشمند شيائومي

از پرطرفدارترين ترازوها شيائومي، مدل Mi-Smart-Scale2  است كه قادر به اندازه گيري شاخص هاي سلامتي مي باشد. از امكانات اين ترازو مي توان به قابليت محاسبه شاخص توده بدني (BMI) با استفاده از نرم افزار، اندازه گيري چربي بدن و چربي شكمي ، اندازه گيري توده عضلاني، تعيين فرم بدن، اندازه گيري آب توده استخواني، نشان دادن وزن بدن و ... اشاره كرد.

كاربران مي توانند با دريافت تمامي اطلاعات از ترازوي هوشمند شيائومي و رديابي تغييرات خود در طي ماه هاي مختلف، سلامتي خود را كنترل كنند. لازم به ذكر است كه تمامي اطلاعات شما در اپليكيشن نصب شده بر روي گوشي هوشمند شيائومي نيز ثبت مي شود.

امكان ثبت سفارش خريد انواع ترازوهاي شيائومي از طريق سايت فروشگاه شيائومي وجود دارد. شما عزيزان مي توانيد براي مشاهده جزئيات هر يك از ترازوهاي هوشمند شيائومي از وبسايت ديدن كنيد.

خريد اينترنتي پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

با گسترش تكنولوژي و اينترنت، خريد لوازم ورزشي شيائومي نيز آسان تر شده است. افرادي كه قصد دارند به صورتي اينترنتي پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي را خريداري كنند، مي توانند از وبسايت فروشگاه شيائومي ديدن كنند. امكان بررسي جزئيات هر يك از محصولات شيائومي از طريق وبسايت مجموعه امكان پذير است.

https://theomnibuzz.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://www.click4r.com/posts/g/10446089 /

https://friend007.com/read-blog/71840

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4706038

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9431243

https://www.zupyak.com/p/3706819/t/rhnmy-khryd-jhyzyh-tmm-anchh-khh-z-lwzm-mnzl-nyz-dryd

https://www.launchora.com/story/1687588228--0

https://www.4yo.us/blogs/54124/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2

https://postheaven.net /

https://writeablog.net /

https://oniros.eu/npkaaz9ptx

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2023/06/24/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84 /

http://mehfeel.net/mehfeel/forum/topic/51923

https://www.dailystrength.org/journals/rhnmy-khryd-lwzm-tby-t-grdy-z-mhswlt-shyywmy

https://squareblogs.net/1xhnkzqhg3


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۴:۳۸ توسط:sam موضوع:

خريد ماشين لگو

خريد ماشين لگو

اسباب بازي هاي لگو ماشين انواع مختلفي دارند و شركت لگو مدل هاي مختلفي از آنها را توليد مي كند. لگو ماشين محبوب ترين اسباب بازي ساختني در بين پسران است. اسباب بازي هاي لگو ماشين بسيار هيجان انگيز و جالب هستند، به طوري كه بسياري از والدين با خوشحالي خريد لگو را براي فرزندان خود پذيرفتند. براي خريد انواع ماشين لگو مي توانيد به سايت برلي توي مراجعه كنيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا موارد مختلفي مانند قيمت ماشين لگو و نحوه خريد آنلاين ماشين لگو را براي شما عزيزان توضيح دهيم.

ماشين لگو چيست؟

اسباب بازي هاي لگو قطعات زيادي دارند كه با مونتاژ اين قطعات مي توان خودروهاي لگو زيبايي ساخت. تعداد و اندازه قطعات هر نوع خودرو لگو به قسمتي از ساختار نهايي كه ايجاد خواهد شد بستگي دارد. اسباب بازي هاي لگو به اشكال مختلفي مانند ماشين هاي لگو بزرگ يا ماشين هاي لگو كوچك ساخته مي شوند. در اصل همه اين لگوها براي سن خاصي مناسب هستند. ماشين هاي بيگ لگو قطعات بيشتري دارند و به دليل پيچيدگي زياد براي نوجوانان و بزرگسالان مناسب هستند. همچنين ماشين هاي لگو كوچك براي كودكان خوب هستند زيرا قطعات كمي دارند و پيچيدگي كمتري در ساخت دارند. شما مي توانيد با مشاهده و بررسي قيمت خودروهاي لگو در فروشگاه بارلي توي، خودروهاي لگو را خريداري كنيد.

اسباب بازي لگو ماشين

ممكن است اسباب بازي هاي ماشين لگو را در فروشگاه هاي مختلف ديده باشيد. اسباب بازي ماشين لگو يكي از محبوب ترين مدل هاي اسباب بازي لگو است. اين بازي در بين پسران بسيار محبوب است. اين مدل اسباب بازي لگو در سايزها و اشكال مختلف طراحي و عرضه شده است. هر مدل ماشين لگو براي سن خاص است تا پسران بتوانند ماشين هاي لگو متناسب با سن خود بسازند.

اسباب بازي هاي ماشين لگو طراحي شده براي كودكان 6 ساله با اسباب بازي هاي ماشين لگو طراحي شده براي نوجوانان متفاوت است. در واقع، مدل‌هاي ماشين لگو كه براي گروه سني بزرگ‌تر ساخته شده‌اند، پيچيده‌تر هستند و حل آن براي كودكان كوچك‌تر كمي دشوار است. از اين رو لگوهاي ماشيني براي كودكان كوچكتر به شكل ساده تري طراحي شده اند تا كودكان خردسال بتوانند به راحتي آنها را مونتاژ كرده و لذت ببرند.

خريد آنلاين ماشين لگو

خريد آنلاين ماشين لگو مزاياي زيادي براي مردم دارد. امروزه همه به راحتي مي توانند به اينترنت دسترسي داشته باشند و اين فرصت مناسبي را براي كسب و كارها ايجاد كرده است و مي توانند بخشي از فعاليت هاي خود را در محيط مجازي انجام دهند. از اين رو امروزه مي توانيد سايت هاي مختلفي را مشاهده كنيد كه در زمينه فروش خودروهاي لگو فعاليت مي كنند و انواع مختلفي از اين محصولات را عرضه مي كنند.

يكي از اين فروشگاه‌هاي آنلاين، وب‌سايت Barley Toy است. در اين سايت مي توانيد مدل هاي مختلف ماشين لگو را بررسي كنيد و هر يك از مدل هاي موجود ماشين لگو را با توجه به سليقه فرزندان خود انتخاب و خريداري كنيد. فروشگاه بارلي توي تمامي محصولات را با بهترين قيمت و با ضمانت اصالت كالا به مشتريان خود عرضه مي كند.

قيمت ماشين لگو

افرادي كه قصد خريد خودروي لگو را دارند معمولا روي قيمت خودرو لگو تمركز مي كنند. از آنجايي كه در حال حاضر وضعيت اقتصادي كشور مناسب نيست و در محصولات مختلف شاهد گراني هاي زيادي هستيم، نمي توان براي اسباب بازي هاي خودرو لگو قيمت مشخصي تعيين كرد. علاوه بر اين، بسياري از مسائل ديگر نيز وجود دارد كه مي تواند بر قيمت خودروهاي لگو تاثير بگذارد و باعث تغييرات و تفاوت قيمت ها شود.

يكي از بزرگ ترين عواملي كه مي تواند بر قيمت خودرو لگو تاثير زيادي بگذارد، نوع خودرو لگو است. از آنجايي كه خودروي لگو در انواع مختلفي عرضه مي شود و در انواع مختلفي توليد و عرضه مي شود، مي توان انتظار داشت كه هر نوع و مدلي از خودروي لگو قيمت متفاوتي داشته باشد. همچنين برند سازنده اين اسباب بازي ها باعث تفاوت قيمت آنها خواهد شد.

قبل از خريد ماشين لگو به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

در نظر گرفتن علايق خاص كودك يكي از مهم ترين نكاتي است كه قبل از خريد آنلاين خودرو لگو بايد به آن توجه كنيد. كودكي كه ماشين هاي بزرگ و كوچك را در دنياي واقعي مي شناسد، مي خواهد ماشين خودش را داشته باشد و از سنين پايين در اين دنياي واقعي زندگي كند. كودكان به خوبي محيط اطراف خود را دنبال مي كنند. وسايل نقليه اي كه نقش ويژه اي در جامعه دارند مانند ماشين پليس، ماشين آتش نشاني و ... ديدني بسيار جالب و زيبا هستند و كودكان با آنها بازي مي كنند.

مزاياي ماشين هاي اسباب بازي لگو براي كودك شما چيست؟

- خلاقيت فرزندتان را توسعه خواهد داد.

- تمركز كودك شما با بازي با ماشين سازان لگو افزايش مي يابد.

- با خريد ماشين هاي لگو اين امكان براي فرزند شما وجود دارد كه مهارت هاي اجتماعي خود را تقويت كند.

- اعتماد به نفس فرزندتان افزايش مي يابد.

- با بازي با ماشين هاي لگو، وقتي كودك شما در اولين تلاش موفق به ساخت ماشين لگو به درستي نمي شود، كودك شكست را مي پذيرد و ياد مي گيرد كه بارها و بارها تلاش كند و برنده شود.

- كودكان مي توانند با بازي با لگو عواطف و احساسات خود را رها كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۸:۱۵ توسط:sam موضوع:

آزمون هوش هيجاني بار-ان

آزمون هوش هيجاني باران داراي 20 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

آزمون هوش هيجاني بار-ان


برچسب: آزمون,هوش,هيجاني,بار-ان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۱۸ توسط:sam موضوع:

اسباب بازي لگو

انواع سري مجموعه هاي لگو با توجه به اينكه لگو ها يكي از اسباب بازي هاي محبوب براي كودكان و نوجوانان به شمار مي روند، اين اسباب بازي هاي دوست داشتني به صورت مدل هاي مختلفي در بازار موجود هستند. در ليست زير اسامي تمامي مجموعه هاي لگو را كه توسط شركت لگو توليد مي شود، نام مي بريم. هر يك از افراد مي توانند بر اساس سلايق و علايق خود يكي از از اين مجموعه هاي لگو را براي خود يا فرزندانشان تهيه كنند. – لگو ماشين – لگو بتمن – لگو نينجاگو – لگو فرندز – لگو جنگ ستارگان – لگو دايناسور – لگو پارك ژوراسيك – لگو مارول – لگو مرد عنكبوتي – لگو هري پاتر – لگو انتقام جويان – لگو ماينكرافت – لگو جنگي – لگو سيتي – لگو تكنيك – لگو دوپلو – لگو ديزني – لگو اسپيد – لگو كريتور

اسباب بازي لگو : https://barlitoy.ir/product-category/lego/
 
 
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۷:۱۳ توسط:sam موضوع:

كفپوش اپوكسي چيست؟

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۴:۵۲ توسط:sam موضوع: