كمكمك كمكمك .

كمكمك

روغن حيواني گاوي اصل و يك دنيا فايده براي جسم و جان

روغن حيواني محلي چيست؟

روغن  حيواني محلي  براي قرن ها به عنوان نوعي كره شفاف استفاده مي شده است. بنابراين، اين يكي از مواد اصلي در غذاهاي هندي است. علاوه بر اين، مي توانيد كره روغني را در غذاهاي جنوب شرقي آسيا و مديترانه پيدا كنيد.

روغن زرد گاوي  منبع سالمي از چربي هاي اشباع شده است كه مي تواند بسياري از ويتامين ها، مواد معدني و مواد مغذي را به بدن برساند.

 

 

سنتي هند و در غذاهاي هندي، آسياي جنوب شرقي و خاورميانه، فوايد سلامتي روغن كرمانشاهي، طعم معطر و طعم كمي آجيلي آن، اين ماده را به يك ماده مورد علاقه طرفداران در بسياري از خانواده ها در سراسر جهان تبديل كرده است.

 

 

اول از همه، بياييد يك سوالي را كه احتمالاً همه در حال حاضر به آن فكر مي‌كنند، روشن كنيم… در دنيا روغن حيواني چيست؟ استيسي استفنسون، متخصص تغذيه مي‌گويد: روغن كرمانشاهي، مانند كره، از شير كامل گاو تهيه مي‌شود، اما مواد جامد شير حذف مي‌شوند، بنابراين در اصل روغن كره است.

نوعي كره شفاف شده، روغن گاوي محلي با جوشاندن كره تا زماني كه دماي آن به حدود 485 درجه فارنهايت برسد، به دست مي‌آيد. در اين دما، مواد جامد شير و آب از هم جدا مي‌شوند و مايعي به رنگ روشن به نام روغن گاوي محلي را پشت سر مي‌گذارند.

 

جايگاه روغن حيواني گاوي اصل در اقوام مختلف

 

اين بيشتر در غذاهاي جنوب آسيا يافت مي شود، اما اخيراً راه خود را به رژيم غذايي افراد سالم در همه جا باز كرده است. و با داشتن بسياري از فوايد سلامتي و قدرت هاي شفابخش مرتبط است. بنابراين اگر شبيه كره باشد، طعمي شبيه كره داشته باشد و بويي شبيه كره داشته باشد، آيا واقعا مي تواند سالم باشد؟ به پيمايش ادامه دهيد تا تمام فوايد روغن كرمانشاهي را دريابيد!

 

از لحاظ تاريخي از آن در آيين هاي شفابخش آيورودا و مراسم مذهبي استفاده مي شده است. تاريخچه "اكسير خدايان" به 4000 سال قبل باز مي گردد. حداقل به دليل ذخيره سازي آسان آن، روغن گاوي محلي در اين مدت محبوبيت خود را از دست نداده است.

 

از آنجايي كه روغن روغني يك كره فوق شفاف است، خالص و 100 درصد چربي است. از اين رو، روغن روغني خالص است كه نه تنها فاقد لاكتوز، بلكه پروتئين شير نيز مي باشد.

 

 

روغن محلي انعطاف پذيري را افزايش مي دهد

 

جني چمپيون، متخصص تغذيه، مي‌گويد: «خواص آنتي‌اكسيداني و ضدالتهابي» روغن كرمانشاهي به روان‌ كردن بافت‌هاي همبند كمك مي‌كند، كه دامنه انعطاف‌پذيري شما را افزايش مي‌دهد و روغن كرمانشاهي را به جايگزين عالي كره براي علاقه‌مندان به يوگا در همه جا تبديل مي‌كند.

 

روغ گاوي فاقد لاكتوز

 

كساني كه عدم تحمل لاكتوز دارند، ممكن است خوشحال شويد! استفنسون مي‌گويد: «اگر به‌درستي تهيه شده باشد، روغن زرد گاوي  نبايد حاوي لاكتوز باشد. "اگر نسبت به محصولات لبني حساسيت نداريد، ممكن است بتوانيد روغن زرد گاوي  را تحمل كنيد زيرا قندها (به ويژه لاكتوز) و پروتئين ها (به ويژه كازئين) دو عنصر لبنيات هستند كه اكثر مردم به آن واكنش نشان مي دهند و روغن زرد گاوي  بايد بدون چربي باشد. " مواد جامد شير در محصولات لبني محل يافتن پروتئين و قند هستند. در مجموع روغن حيواني عوامل حساسيت زا و عوارض واكنش زاي جسمي را ندارد.

 

امكان توليد روغن حيواني در خانه

 

تهيه روغن زرد گاوي  در خانه نسبتاً ساده است. «مي‌توانيد روغن را بخريد يا خودتان آن را با گرم كردن آرام كره در قابلمه‌اي روي اجاق گاز درست كنيد، تا زماني كه آب تبخير شود و مواد جامد بالا بروند. آنها را از بين ببريد و كره شفاف به دست آوريد. استفنسون مي‌گويد: به آرامي به حرارت دادن ادامه دهيد تا طلايي شود و روغن آن به دست آيد.

 

روغن زرد حيواني سرشار از ويتامين

 

كره شفاف مملو از ويتامين هاي محلول در چربي سالم مانند A، D، E و K است. اين ويتامين ها مسئول تقويت استخوان ها و سلامت بينايي و همچنين تقويت سيستم ايمني شما هستند. استفنسون مي‌گويد: «ويتامين‌هاي محلول در چربي به بهترين وجه با چربي جذب مي‌شوند، بنابراين روغن زرد گاوي  بسته‌بندي خوبي براي اين ويتامين‌هاي مهم است. روغن حيواني اصل همچنين غني از اسيدهاي چرب با زنجيره متوسط ??است كه مانند كربوهيدرات ها مستقيماً از طريق كبد جذب مي شود و به عنوان انرژي سوزانده مي شود (كه چيز خوبي است).

 

روغن حيواني و تقويت ويژه دستگاه گوارش

 

روغن حيواني اصل سرشار از اسيد بوتيريك، يك اسيد چرب با زنجيره كوتاه است. باكتري هاي روده الياف را به اسيد بوتيريك تبديل مي كنند و سپس از آنها براي تامين انرژي و حمايت از ديواره روده استفاده مي كنند. با مصرف كره شفاف شده، در نتيجه به سلامت دستگاه گوارش كمك مي كنيد.

 

نقطه دود بالا در روغن حيواني

 

«از آنجايي كه روغن گاوي محلي حاوي مواد جامد شير نيست، براي پختن روي حرارت بالا بهتر از كره است. استفنسون مي‌گويد: اگر مي‌خواهيد با چربي بپزيد، روغن زرد گاوي  مي‌تواند انتخاب خوبي باشد، زيرا طعم كره‌اي را بدون خطر سوختن مواد جامد شير يا اكسيد شدن سريع مانند برخي روغن‌هاي ديگر اضافه مي‌كند.

 

كاهش وزن با روغن گاوي اصل

 

كره شفاف، به ويژه زماني كه از گاوهايي كه با علف تغذيه مي‌شوند مشتق شده باشد، حاوي اسيد لينولنيك كونژوگه اسيد چرب (CLA) است كه مي‌تواند به كاهش وزن كمك كند. استفنسون خاطرنشان مي كند، ديگراني كه در رژيم غذايي پرچرب و كم كربوهيدرات خوب عمل مي كنند، ممكن است متوجه شوند كه روغن زرد گاوي  مي تواند به كاهش وزن كمك كند. هنگام جايگزيني كره به جاي روغن گاوي محلي، مصرف آن در حد اعتدال نيز مهم است. گرچه جايگزين بسيار سالم تري براي كره معمولي است، اما روغن حيواني همچنان چرب است.

 

درخشش پوست با روغن حيواني

 

Champion مي‌گويد: علاوه بر تمام آن ويتامين‌هاي فوق‌العاده، [گياه] منبع آنتي‌اكسيدان و چربي است كه به حفظ درخشندگي  پوست كمك مي‌كند. چربي‌هاي سالم به رطوبت پوست كمك مي‌كنند، و حتي مي‌توان براي نتايج فوري‌تر، روغن را به صورت موضعي در مناطق مشكل‌دار خاصي استفاده كرد.

 

همه كاره براي آشپزي

 

چمپيون مي گويد: «با آن بپزيد، به جاي كره به دستور العمل ها اضافه كنيد، از آن به عنوان اسپري استفاده كنيد». استفنسون مي‌افزايد: «من از منظر «درمان» طرفدار روغن زرد گاوي  هستم و به عنوان جايگزيني براي كره در دستور العمل‌ها وقتي گزينه مناسب ديگري وجود ندارد، زيرا طعم كره‌اي بدون لاكتوز و كازئين دارد.

 

قيمت روغن گاوي

 

روغن حيواني محلي يك معجزه در زندگي همه مي تواند باشد. زيرا روغن هاي شيميايي نباتي و جامد دشمن جسم و جان بشر هستند. هر زمان كه به فكر تهيه روغن زرد گاوي بيفتيد كه اتفاقا طعم آن بسيار ملايم و عطرش نيز همه پسند است، اولين سوال قيمت روغن گاوي است كه در ذهنتان نقش مي بندد. بنابراين براي تهيه روغن حيواني گاوي اصل روي همين لينكي كه برايتان قرار داده ايم كليك كنيد تا به با كيفيت ترين روغن حيواني در ايران دست پيدا كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۳:۰۰ توسط:sam موضوع:

ترفندهاي مخفي براي افزايش فالوور اينستاگرام

عنوان: ترفندهاي مخفي براي افزايش فالوور اينستاگرام

 

اگر مي خواهيد برند خود را گسترش دهيد و فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد، اين مقاله را از دست ندهيد! در اين مقاله به معرفي و آموزش تكنيك هاي مختلف براي جذب مخاطب يا افزايش فالوور در اينستاگرام مي پردازيم. براي موفقيت در جذب فالوور واقعي اينستا با ما همراه باشيد.

آيا كسب در آمد از اينستاگرام با فالوور كم امكان پذير است، اولين سوالي كه براي استارت آپ هاي كسب و كار در اينستاگرام مطرح مي شود اين است:

 

آيا اينستاگرام براي بازاريابي مناسب است؟

پاسخ قطعا بله است. اما اگر بخواهيم دلايل خود را براي پاسخ بيان كنيم، مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

وجود طيف وسيعي از مخاطبان فعال در اكثر آثار

فعاليت بيش از 25 ميليون برند در اينستاگرام

بيش از 500 ميليون كاربر فعال در 24 ساعت شبانه روز

جذابيت پلتفرم اينستاگرام براي تبليغات

و بسياري دلايل ديگر، مانند برندسازي شخصي، كه باعث مي شود اينستاگرام ارزش سرمايه گذاري را داشته باشد و شما را تشويق مي كند كه فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد. مي توان گفت اينستاگرام يكي از بهترين پاسخ هايي است كه مي توان به اين سوال داد كه چگونه مي توان از اينترنت درآمد كسب كرد.

انواع روش ها براي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام

اولين سوال بعد از ايجاد اكانت اينستاگرام معمولا اين است كه چگونه فالوور جذب كنيم؟ خوب، وقتي دلايل حضور در اينستاگرام را دانستيد، وقت آن است كه ببينيد چگونه مي توانيد مخاطبان خود را در اينستاگرام جذب و رشد دهيد. روش ها و ترفندهاي افزايش فالوور اينستاگرام بسيار زياد است، اما كاربردي ترين روش ها عبارتند از:

1- استفاده از تقويم محتوا

تقويم محتوايي چيست؟ تقويم محتوايي به شما كمك مي كند تا محتواي خود را در اينستاگرام منتشر كنيد و از قبل براي روزهاي مهم و مناسبت هاي خاص آماده شويد.

ايده هاي متقاعد كننده، تمركز بيشتر روي محتوا، انتشار به موقع پست ها و اجتناب از محتواي تكراري از مهمترين مزاياي استفاده از تقويم محتوا براي اينستاگرام است.

 

مزيت مهم استفاده از تقويم محتوايي اين است كه پس از مدت كوتاهي، فالوورهاي شما هميشه مشتاق مطالب جديد و جذاب خواهند بود و اين باعث ارتقا و در نهايت افزايش فالوور فوري شما مي شود.

 

2- استفاده از تصاوير و كليپ هاي جذاب و با كيفيت

اينستاگرام يك پلتفرم بصري است. بنابراين توصيه مي كنيم از ارسال تصاوير و فيلم هاي بي كيفيت به صورت جداگانه خودداري كنيد! محتواي بي كيفيت علاوه بر عدم جذب كاربران جديد، باعث فرار فالوورهاي شما نيز مي شود. براي جذب فالوور واقعي اينستاگرام بايد از بهترين و با كيفيت ترين محتواي ويديويي براي كسب و كار خود استفاده كنيد.

3- استفاده از قسمت آناليز اينستاگرام

اگر حساب كاربري خود را به حساب تجاري تغيير دهيد، اطلاعات بسيار خوبي در مورد مخاطبان خود دريافت خواهيد كرد. اين اطلاعات به شما كمك مي كند بهترين زمان براي انتشار محتواي خود را بيابيد و به راحتي سن، جنسيت و مكان افراد را شناسايي كنيد.

تجزيه و تحليل صفحه اينستاگرام به شما كمك مي كند تا فالوورها و فالوورهاي خود را بشناسيد و به شما در ايجاد استراتژي محتوا كمك كند. و همانطور كه در بالا ذكر شد، داشتن تقويم محتوا و استراتژي محتوا به رشد فالوور اينستاگرام شما كمك مي كند.

4- افرادي كه با برند شما در تعامل هستند را تگ كنيد

تگ كردن افراد، پست پست شده آنها را قابل مشاهده مي كند، حتي اگر آن افراد دنبال كننده شما نباشند. براي درك اين بخش به مثال زير توجه كنيد:

فرض كنيد شما صاحب يك باشگاه بدنسازي هستيد و افراد مختلفي هر روز به باشگاه شما مي آيند. مي توانيد از اين افراد عكس يا فيلم بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد و نام آنها را براي پست منتشر شده تگ كنيد.

اين نه تنها مي تواند تعامل كاربران را افزايش دهد، بلكه آنها را به دنبال كردن صفحه شما تشويق مي كند. اين تكنيك در بسياري از صفحات تجاري قابل استفاده است.

5- استفاده از هشتگ هاي هدفمند در بيو اينستاگرام

بيو اينستاگرام بايد مختصر، ساده و تا حدي جذاب نوشته شود تا كاربر در يك نگاه از نوع فعاليت و دليل دنبال كردن شما آگاه شود.

استفاده از كلمات كليدي در دسكتاپ مانند هشتگ در اينستاگرام يكي از تكنيك هايي است كه مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند.

هنگام استفاده از هشتگ ها مراقب باشيد تا خوشحال نشويد.

6- پرس و جوهاي كاربر

يكي از مسائلي كه در طول زمان مي تواند براي صفحه اينستاگرام شما ايجاد شود، ثابت بودن پست هاي ارسال شده در اينستاگرام است. اگر صفحه شما پست‌هاي خنثي را براي مدت طولاني منتشر مي‌كند، احتمالاً با كاهش تعامل كاربر و ترك تحصيل مواجه خواهيد شد.

پست‌هاي خنثي محتوايي هستند كه داراي ثروت كم هستند. يكي از راه‌هاي افزايش فالوور اينستاگرام، توليد محتواي بحث‌برانگيز و ايجاد پست‌هاي ويروسي است. اين كار باعث محبوبيت بيشتر پست شما و افزايش شانس جذب فالوورهاي جديد مي شود.

7- استفاده از آيكون اينستاگرام در وب سايت و فرمت ايميل

يكي از رايج ترين راه ها براي جذب فالوور، درج آيكون هاي رسانه هاي اجتماعي در وب سايت شما است. اين به كاربران اجازه مي دهد تا صفحات شما را به راحتي و در كمترين زمان ممكن دنبال كنند. تو هم همينطور

مي توانيد از افزونه هايي استفاده كنيد كه آخرين پست هاي ارسال شده در اينستاگرام را در وب سايت شما نمايش مي دهند.

AccessPress Instagram Feed يكي از افزونه هايي است كه به خوبي براي شما كار مي كند. قرار دادن آيكون ها در قالب و عضويت در ايميل نيز روشي هوشمندانه براي افزايش فالوور است.

8- انتشار مطالب اينستاگرام در ساير شبكه هاي اجتماعي

ارسال پست هاي اينستاگرام در كانال ها و گروه هاي فيس بوك، توييتر و تلگرام مي تواند به رشد صفحه شما كمك كند. اين به افرادي كه شما را در ساير شبكه هاي اجتماعي فالو مي كنند اين امكان را مي دهد كه صفحه اينستاگرام شما را بشناسند و در صورت تمايل شما را دنبال كنند.

براي دانلود فيلم و عكس اينستاگرام مقاله دانلود ويديوهاي اينستاگرام را مطالعه كنيد.

9- چگونه مي توان فالوورهاي انجام مسابقات و كمپين هاي تبليغاتي را افزايش داد؟

برگزاري مسابقه يا جشنواره فرصتي براي افزايش فالوور در اينستاگرام است. يكي از روش هايي كه اغلب شركت ها براي افزايش فالوور خود در اينستاگرام استفاده مي كنند، برگزاري مسابقه و ايجاد كمپين هاي تبليغاتي مختلف است.

به عنوان مثال مي توانيد از كاربران بخواهيد كه با ايجاد يك هشتگ ويژه براي شما پست بگذارند يا از آنها بخواهيد كه دوستان خود را در پست ذكر كنند.

همچنين مي توانيد صفحه خود را از طريق صفحات بزرگ اينستاگرام تبليغ كنيد و مخاطبان بيشتري را جذب كنيد. پيشنهاد مي كنيم براي تغييرات در فعال سازي اكانت اينستاگرام قسمت غيرفعال سازي رمز 2 مرحله اي اينستاگرام را مطالعه كنيد.

 

10- تعامل جامع براي افزايش فالوور در اينستاگرام

يكي از اشتباهاتي كه مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي مرتكب شويد عدم توجه به كاربران و كانال ارتباطي يك طرفه است. اين كار باعث دلسردي كاربران و تورم صفحه شما مي شود. سعي كنيد تا حد امكان به نظرات پاسخ دهيد و تعامل كاربران را افزايش دهيد. اين باعث افزايش اعتماد و وفاداري كاربران مي شود.

 

طبق الگوريتم‌هاي جديد اينستاگرام، هر چه بيشتر با كاربران تعامل داشته باشيد، شانس بيشتري براي نمايش پست‌هاي خود در بخش Feed داريد. فقط توجه كنيد كه رفتار و فعاليت غير عادي باعث بلاك شدن در اينستاگرام خواهد شد، يعني شما ديگر نميتوانيد فعاليتي در آن داشته باشيد.

https://www.webtalk.co/n/43939564

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-nicesmmpanel-com-Nicesmmpanel-It-is-the-best-and-cheapest-SMM-panel-in-the-world-Best-choice-for-Resellers-and

https://cascade.org/node/6583?page=105#comment-77822

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=81#comment-132420

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/520936

https://coralvilleoakdale.extremebodyshaping.com/blog/2016/05/26/farrells-saved-my-life

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=117#comment-116358

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/thunderhead-lesson-1mov

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yw3ngHZBzrf

https://bikramyogaleicestermain.liveeditaurora.com/blog/2013/09/19/cockers-talks-bikram-yoga-in-daily-mail

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/520937

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2018/01/31/congratulations-to-our-10000-winner


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۹:۵۱ توسط:sam موضوع:

قاب عكس چوبي

احتمالاً نصب و چيدمان قاب عكس چوبي روي ديوار و ايجاد يك گالري زيبا و جالب در نگاه اول در نظر بسياري از افراد كار ساده و پيش پا افتاده¬اي است. اما همين افراد زماني كه شروع به كار مي كنند و مي خواهند قاب عكس هاي خود را بر روي ديوار نصب كنند، متوجه سختي هاي كار و كافي نبودن اطلاعات خود در اين زمينه خواهند شد.

 از آنجا كه تزيين يك ديوار با قاب عكس از فرمت هاي خاص چيدمان پيروي مي كند و تا زماني كه در مورد اين فرمت ها آگاهي نداشته باشيد، چيدمان شما زيبا نخواهد شد .

در اين پست قصد داريم تا شما را با شيوه هاي حرفه اي چيدمان قاب عكس روي ديوار، نحوه ي ايجاد تعادل مناسب و طرح بندي قاب عكس هاي ديواري در مناطق مختلف خانه، آشنا كنيم.

چگونه  يك گالري زيبا از قاب عكس¬هاي ديواري ايجاد كنيم؟

نحوه ي چيدمان قاب عكس ها روي ديوار بسيار مهم است و همان طور كه گفته شد از فرمت خاصي پيروي مي كند.  گاهي برخي از افراد چنان هنرمندانه اين كار را انجام مي دهند كه باعث سريع تر شدن تپش قلب اطرافيان مي شوند. اما ما چگونه مي توانيم  اين گونه به شيوه هاي عالي قاب عكس هاي خود را طراحي كنيم؟

بهتر است  قبل از هر كاري يك عكس خالي از ديوار مورد نظر خود تهيه كنيد، اگر قصد داريد ميز يا مبل خاصي را نيز در مجاورت ديواري كه قاب عكس ها روي آن نصب مي شود، داشته باشيد بهتر است آن را هم در تصوير قرار دهيد . سپس با استفاده از يك برنامه ي گرافيكي رايگان مانند picmonkey  و فرمت هاي عنوان شده در ادامه ي مطلب شروع به ايجاد پوسته هاي مختلف تصوير كنيد.

 به اين صورت مي توانيد به طور عيني در فضاي مجازي ديوار تزئين شده ي خود را مشاهده كنيد و زماني كه تزئين قاب ها مطابق ميل تان بود تصوير را ذخيره و سپس شروع به تهيه ي قاب عكس ها يا شلف چوبي ديواري نماييد.

چيدمان قاب عكس به صورت متقارن

خوشبختانه تنوع متدهاي متقارن چينش قاب عكس موجب شده تا تعداد قاب عكس ها و يا تفاوت ابعاد آنها با يكديگر چندان اهميتي نداشته باشد. در هر حال ابتدا فرض مي‌ كنيم كه قاب عكس هاي يك‌ شكل و يك اندازه در اختيار داريم در اين هنگام چينش‌هايي مانند آنچه در تصوير مشاهده مي‌ كنيد بهترين شيوه براي نصب آنها بر روي ديوار محسوب مي‌ شود. واضح است كه اين شيوه از نصب قاب عكس ساده و سازگار با دكوراسيون‌ هاي متقارن، معاصر و كلاسيك است و نياز به اندازه‌ گيري خاصي ندارد. كافي است قاب عكس مركزي را ابتدا به ديوار نصب كرده و قاب‌ هاي ديگر را با توجه به طول و عرض آن تنظيم كنيد.

چيدمان قاب عكس به صورت مربعي يا مستطيلي

در بسياري از مواقع بعيد است كه تمام قاب عكس هاي ما از ابعادي يكسان برخوردار باشند. در اين صورت اگر تمام قاب‌ ها همشكل باشند (مربع يا مستطيل) چينش و فاصله ميان قاب‌ ها بايد به شكلي باشد كه در مجموع يك مربع يا مستطيل كامل را تشكيل دهند. اين شيوه از نصب مي‌ تواند به شكل متقارن يا نامتقارن باشد كه اين مقوله به تعداد قاب‌ها، اندازه آنها و سليقه شما بستگي دارد.

چينش نامتقارن قاب عكس هاي مستطيلي با ابعاد مختلف

گاهي قاب عكس هاي ما تعداد، شكل‌ و ابعاد مناسبي براي چينش مربع يا مستطيلي ندارند. در چنين مواقعي هرچه تلاش كنيد نمي‌ توانيد از كنار هم قرار دادن قاب‌ ها يك مستطيل ايجاد كنيد. در اين حالت اگر تمام قاب‌ ها مربع و مستطيلي باشد چينش‌ هاي ديگري مانند آنچه در تصوير مي‌ بينيد مي‌ توانند مشكل شما را حل كنند. با توجه به تصوير قاب‌ ها در اين حالت به‌ طور متقارن يا نامتقارن در كنار هم قرار گرفته‌ اند كه استفاده از آنها در سبك‌ هاي مختلف دكوراسيون رايج است اما در دكوراسيون‌ هاي مدرن كه تقارن كمتر در آنها ديده مي شود استفاده از طرح‌ هاي نامتقارن مي‌ تواند با ساير اجزاي محيط سازگارتر باشد.

نكات مهم و پايه براي چيدن قاب عكس روي ديوار

چيدن قاب عكس ها روي ديوار طرفداران بسياري پيدا كرده است و افراد براي زيبا و متنوع تر شدن دكوراسيون منزلشان از اين روش ايده ميگيرند. براي چيدمان قاب عكس روي ديوار سعي كنيد از مدل قاب عكس هاي مختلف استفاده كنيد مثلا يه تعداد قاب عكس مربع و يك تعداد قاب عكس مستطيلي در سايز هاي كوچك و بزرگ.

 

اگر دنبال ايده هاي خلاقانه تر هستيد ميتوانيد قاب عكس ها را به شكل قلب بچينيد، عكس هاي خانوادگي كه به شكل قلب روي ديوار چيده شده اند، بي نهايت دوست داشتني هستند.

 

ميتوانيد عكس ها را بدون قاب عكس روي ديوار بچينيد به اين صورت كه عكس ها همگي مربع و يك سايز باشند، عكس ها را مرتب كنار هم بچينيد براي اين كار ميتوانيد كلي سليقه و خلاقيت به خرج دهيد.

 

اصول چيدن قاب عكس روي ديوارهاي مختلف خانه

وجود نظم و هماهنگي بين المان هاي بكار رفته در اجزاي دكوراسيون منزل مانند رنگ, سبك و نحوه چيدمان بسيار موثر است, اگر ميخواهيد مجموعه اي از قاب عكس ها را به عنوان دكوري روي ديوار بچينيد بهتر است با اصول و مدل هاي چيدن آن در ادامه اين بخش از دنياي مد نمناك آشنا شويد. قاب عكس هايتان را در فضاي نشيمن، اتاق خواب، راه پله و... بچينيد و يك ديوار خاطره انگيز و دوست داشتني داشته باشيد.

اصول چيدن قاب عكس روي ديوار ورودي خانه

بعضي از خانه ها ورودي پشتي هم دارند و در كنار ورودي ها ديوار بزرگي قرار گرفته است كه معمولاً كنار آن نيز آينه و آباژور قرار مي دهند و بعضي ها در اطراف آن صندلي هم مي گذارند. براي چنين ديوار هايي مي توانيد راهكار هاي عنوان شده در ادامه ي اين بخش از دنياي مد نمناك را به كار بگيريد.

فضاي بالاي صندلي مي تواند فضايي مناسب براي قاب عكس باشد.

ديوار روبه روي ميز كنسول براي آويزان كردن قاب عكس هاي بزرگ يا گروهي از قاب عكس ها عالي است. به ياد داشته باشيد قاب عكسي كه در اين قسمت استفاده مي كنيد، تصويرش در آينه خواهد افتاد.

ورودي هاي درب پشتي با اضافه كردن يك تصوير روي ديوار از طريق پنجره و ديوارهاي مجاور از بيرون نور مي گيرد و روشن مي شود.

ديوار خالي كه به آشپزخانه منتهي مي شود، مكاني ايده آل براي رديفي از قاب عكس ها خواهد بود.

وجود قاب‌ها با تصاوير هماهنگ با دكوراسيون منزل و سليقه‌تان مي‌توانند هر محيطي را جذاب‌تر كنند. اما يادتان باشد كه نبايد بي‌گدار به آب بزنيد و ميخ‌ها را بي‌دقت بر دل تميز ديوار بكوبيد؛ چون ترميم و اصلاح جاي ميخ‌ها سخت است و جلوه ديوار را به‌شدت مخدوش مي‌كند. مراحل زير را در نصب قاب به خاطر بسپاريد:

 

شيوه چيدمان قاب‌ها يا قاب روي ديوار را از قبل تعيين كنيد؛

قاب مناسب را انتخاب كنيد؛

به‌صورت حدودي، جاي قاب را روي ديوار تنظيم كنيد؛

ميخ را به ديوار بكوبيد و پروژه را تمام كنيد.

انتخاب چيدمان قاب روي ديوار

شيوه چيدمان قاب‌ها به سليقه و نوع ديوارتان بستگي دارد؛ اما تعيين آن، گام نخستين در مسير نصب قاب است؛ يعني زماني كه مي‌خواهيد به نصب و قراردادن قاب روي ديوار منزل يا هر مكان ديگري فكر كنيد، بايد دورنما و چشم‌اندازي از تعداد و شكل چيدن قاب‌هاي ديوار داشته باشيد. اين ديد به شما كمك مي‌كند گزينه‌اي مناسب را بخريد و دكوراسيون ديوار را به بهترين شكل انجام بدهيد.

 

انتخاب قاب مناسب

قاب مناسب هم يعني قابي كه با سبك دكوراسيون محيط هماهنگ است. قاب‌ها در جنس‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگوني به بازار عرضه مي‌شوند: قاب‌هاي چوبي، استيل، پلاستيك و… . پس بنا به سبك دكوراسيون محيط، بايد قابي انتخاب كنيد كه با فضا و محيط هماهنگ باشد.

چوب يكي از متداول ترين مصالحي است كه در ساخت نه تنها تختخواب ، بلكه تخته هاي سر و پا نيز استفاده مي شود. اين مي تواند عمدتا به دليل ظاهر آن باشد ، زيرا چوب تركيبي از سبك هاي پرنعمت ، كلاس و سازگاري با چندين دكوراسيون مختلف اتاق است .

 

شايد به اين دليل است كه چوب به طور معمول نگهداري كمي دارد ، زيرا فريم هاي تختخواب چوبي به راحتي تميز و تعمير مي شوند ، در صورت شكستن ، شكاف يا سوراخ در سطح آنها.

 

برخي از افراد قاب هاي چوبي را فقط به اين دليل دوست دارند كه از دوام بالاتري برخوردار هستند و ارزش زيادي براي مردم دارند. اما براي انتخاب بهترين قاب تختخواب ، بياييد ببينيم محبوب ترين نوع چوب در ساخت آنها كدام است.

اولين چيزي كه بايد قبل از غواصي در اين راهنماي مختصر بدانيد اين است كه انواع مختلف چوب داراي ساختار دانه اي متمايز است ، كه باعث مي شود آنها كم و بيش چكش خوار و مناسب براي ساخت قاب بستر باشد. بسته به نوع چوب مورد بحث ، ممكن است سوراخ يا منافذ باز داشته باشد ، در حالي كه ديگران داراي رنگ و سايه هاي تيره تا واقعاً روشن هستند.

 

 

 

انواع چوب براي قاب تختخواب

به طور عمده دو نوع چوب براي قاب تخت موجود است. در اينجا جزئيات

 

چوب سخت

افرا

گيلاس

توس

چوب ماهون

بلوط

گردو

صنوبر

چوب نرم

كاج سفيد

كاج زرد

سرو

صنوبر

چوب سخت

از نظر اين ماده دو دسته اصلي وجود دارد: چوب سخت و چوب نرم. به طور غيرقانوني ، اين هيچ ارتباطي با سختي واقعي يك نوع چوب ندارد. چوب هاي سخت درختان گلدار هستند ، در مقايسه با چوب نرم دوام و گرانتري دارند. از آنجا كه رشد آنها كندتر است ، چوبي كه توليد مي كنند چگال تر و به طور معمول رنگ تيره تري دارد.

?.قاب‌هاي چوبي

چوب بخاطر جنس طبيعي خود، حسي گرم و كلاسيك را منتقل مي‌كند. قاب‌هاي چوبي را در رنگ‌هاي مختلف از تيره تا روشن مي‌توانيد پيدا كنيد. كه به جنس چوب و رنگ‌آميزي آن‌ها بستگي دارد. قاب‌هاي چوبي امكانات متنوعي براي تكميل جلوه عكس‌هايتان و ايجاد كنتراست مناسب در اختيارتان قرار مي‌دهند.

 

پيشنهاد مي‌شود براي عكس‌هايي كه تناليته رنگ آن‌ها گرم است؛ مثل قرمز، قهوه و نارنجي از قاب‌هاي تيره‌رنگ مثل فندقي استفاده كنيد. در مقابل براي قاب كردن تصاويري با رنگ‌هاي سرد نظير آبي و سبز و بنفش پيشنهاد ما اين است كه از قاب‌هاي چوبي رنگ روشن نظير چوب افرا استفاده كنيد.

 

سفارش قاب چوبيانتخاب رنگ قاب چوبي، همچنين به دكوراسيون فضاي موردنظرتان بستگي دارد. قاب‌هاي چوبي را مي‌توانيد در طرح‌هاي ساده تا كنده‌كاري‌شده و با جزييات بيشتر پيدا كنيد. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه اگر دكوراسيون شما كلاسيك، مدرن و … است ، قاب چوبي‌تان را با آن فضا هماهنگ سازيد. مثلاً براي چيدمان‌هاي مدرن قاب كاملاً ساده چوبي و براي فضاهاي كلاسيك و لوكس قاب‌هايي با كنده‌كاري و جزييات بيشتر توصيه مي‌شود.

 

لازم به ذكر است كه اگر مايل هستيد جنس قاب تابلويي كه به صدانما سفارش مي دهيد، چوبي باشد كافيست اين مورد را با كارشناسان فروش ما در ميان بگذاريد.

 

مزيت هاي قاب چوبي:

جنس طبيعي چوب حس خوبي مي دهد

در تمامي سبك هاي دكوراسيون از مدرن گرفته تا لوكس و اشرافي قابليت هماهنگي دارد

در رنگ هاي متفاوت و طبيعي موجود است

معايب قاب چوبي:

قيمت آن به شكل قابل توجهي از رقبا (بويژه نسبت به PVC) گرانتر است

دوستدار محيط زيست نيست (زيرا توليد آن موجب قطع درختان مي گردد)

نسبت به آب و ساير مواد، در مقايسه با قاب PVC حساسيت پذيري بيشتري دارد

https://ghabonaghashi.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۱:۱۶ توسط:sam موضوع:

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم كه اين گياه با توجه به كمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراكز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نكنيد كه زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي كه با يكي از آن ها كنار نمي آييد مي توانيد به شكل ديگر مصرفش  كنيد اما به هر حال فراموش نكنيد كه گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در كنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندك در برنامه غذايي خود حذف كنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست كه در ايران از گذشته تاكنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي كودكان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شكل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است كه زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين كه با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تكثير حداكثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشكيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است كه حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امكان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و كسب و كار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در كم ترين زمان ممكن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات كتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يك آنتي بيوتيك استفاده كنيد كه عملكرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري كه بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره كرد كه توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين كار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاكسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي كساني كه دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود كه هر هفته تغذيه اي در كنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا كرده و در نهايت حركت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد كه وقتي سيستم قلب از كار افتاده باشد، جريان خون با سرعت كم تري به حركت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم كه امكان خريد آن به صورت خالص و با كيفيت بالا و مبدا توليد كننده و فروش معتبر وجود دارد كه البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد. 

كنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يكي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند كه انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشكل زماني رخ مي دهد كه سيستم بدن امكان توليد انسلين كافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم كه زعفران مي تواند در كنترل قند خون و ديابت نيز به شما كمك ويژه اي كند.

منگنز در زعفران وجود دارد كه به عنوان يك ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند كنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و كل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم كه مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي كمي كه به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده كنيد.

 

بعلاوه اين كه آسيب كردن آن بر اساس گفته پزشكان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در كنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده كنيد، البته كه ايراني ها به كباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است كه حتما زعفران اصل و درجه يك را تهيه كنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور كيفيت عالي را تجربه كنيد.

بهتر است كه زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها كرده و شما بتوانيد از آن استفاده كنيد.

مي توانيد از هاون هاي كلاسيك و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شكل پودر استفاده كنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر كنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و كليدي ديگر كه در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملكرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني كه با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشكل آن ها كمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم كه جلوگيري از سرطان اصلي ترين و كليدي ترين خاصيتي است كه ما مي توانيم در زعفران مشاهده كنيم.

آنتي اكسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملكرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

كاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشكان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده كنيد كه خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي كه درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند كمك نيد بهتر است كه زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ كنيد و نوع با كيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند كه مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينك شده مراجعه كنيد.

 

منبع : افكار نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۲۴ توسط:sam موضوع:

رايابين الملل؛ مهاجرت تحصيلي هوشمند

رايابين الملل؛ مهاجرت تحصيلي هوشمند

كشور كانادا بعنوان يكي از بزرگترين كشورهاي جهان با گستره اي به وسعت 10 برابر ايران عزيز و حدود جمعيت 35 ميليون نفر دارد. كانادا بستر مناسب فرهنگي و رفاهي و آموزشي مناسبي دارد كه باعث جلب توجه مهاجران براي تحصيل و كار در اين كشور گرديده است. ادامه تحصيل در كانادا را مي توان به دو زبان انگليسي يا فرانسوي انجام داد كه يكي از مزيت هاي بسيار خوب كانادا محسوب مي گردد و در پايان دوران تحصيل نيز ميتوان به جستجوي شغل پرداخت و زندگي جديدي را در اين كشور شروع كرد.

بورسيه تحصيلي در كانادا

كانادا داراي زيرساخت هاي بسيار مناسب براي تحصيل است كه در سنين مختلف مي توان اقدام به تحصيل در كانادا نمود. از سن 6 تا 18 سال براي تحصيل در مدارس كانادا و در سنين بالاتر در مقاطع دانشگاهي ( ليسانس ، فوق ليسانس ، دكتري و ... )  مي توان به ادامه تحصيل پرداخت.

شركت رايابين الملل يكي از شركت هاي فعال در زمينه مهاجرت به كانادا با برخورداري از كارشناسان و مشاوران خبره و باتجربه و با سابقه پرونده هاي متعدد مهاجرت تحصيلي و شغلي موفق مي تواند در مسير مهاجرت به كانادا به متقاضيان با توجه به شرايط مختلف هريك از عزيزان مشاوره و راهنمايي مناسب را ارائه كند.

رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه مي تواند با با پيگيري مستمر و منظم پرونده شما، در كوتاه ترين زمان و حداقل هزينه پرونده مهاجرت شما را به نتيجه برساند. اگر شما نيز متقاضي مهاجرت به كانادا هستيد مي توانيد به سايت رايا بين الملل (international raya) مراجعه كنيد و از تجربيات مشاوران ما استفاده كنيد.

رايا بين الملل، مهاجرت تحصيلي هوشمند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۵:۵۹ توسط:sam موضوع:

دوربين مداربسته ديد در شب

دوربين مداربسته ديد در شب

 

عشق دوربين!

كارور” نويسنده آمريكايي، مجموعه داستاني دارد با عنوان «وقتي از عشق حرف مي‌زنيم از چه حرف مي‌زنيم؟!» البته در اينجا ما را با داستان و نويسنده و عشق كاري نيست، اما بايد قبول كرد بسياري از مشتريان ايراني «عشق» بهترين‌ها را دارند، بي آن كه سطح نياز خود را سنجيده باشند. بسياري از ما پيش از آن كه نياز امنيتي فضاي تحت نظارت خود را ارزيابي كرده و مشخصات فني دوربين مداربسته متناسب را برآورد كرده باشيم، به دنبال گران‌ترين يا بهترين دوربين مداربسته بازار مي‌گرديم. در حالي‌كه لزوماً گران قيمت‌بودن محصول نشان‌دهنده كارايي آن در هر محيطي نبوده و قيمت پايين‌تر كاهش كيفيت را مشخص نمي‌كند؛ در اين باره حرف خواهيم زد!

فيلتر مادون قرمز يا فيلترينگ مادون قرمز

يكي از اشتباهات رايجي كه در نوشتن و همين‌طور مرور محتواهاي بي‌شمار مربوط به قابليت ديد در شب و تصويربرداري در تاريكي دوربين‌ها رخ مي‌دهد، استفاده از عبارت «فيلتر مادون قرمز» است؛ اين عبارت به سبب معنايي دوپهلوي خود غلط‌انداز است. فيلتر مادون قرمز مي‌تواند معادل IR-Pass يا IR-Cut باشد؛ دو كاربرد متضاد! فيلتر مادون قرمز (حالت اول) به فيلتري اشاره دارد كه پرتوهاي مادون قرمز را به خود جذب مي‌كند، در صورتي كه IR-Cut فيلتري است كه جلوي ورود اشعه مادون قرمز را به داخل دوربين در طول روز گرفته و كيفيت تصوير روز (روشنايي) را تضمين مي‌كند.

يك  دوربين مداربسته  مادون قرمز زبل!

ديد در شب دوربين مداربسته از دوربين مداربسته IP گرفته تا دوربين مداربسته AHD يا حتي دوربين‌ مداربسته آنالوگ اغلب با استفاده از از تعدادي ال‌اي‌دي مادون قرمز ممكن شده است. مشكل اين روش اشباع تصاوير يا همان Overexpose شدن تصوير است؛ با توجه به اينكه نور مادون قرمز ارسالي به همه‌چيز به‌طور يكسان تابانده مي‌شود، اجسام نزديك به دوربين دچار اشباع نوري شده و كيفيت تصوير آنها افت مي‌كند و به‌صورت نقاط سفيد ديده مي‌شوند. براي حل اين مشكل، سامانه مادون قرمز هوشمند Smart IR بر روي دوربين‌هاي مداربسته نصب گرديده كه نور انداخته شده بر موضوعات تصويربرداري را متناسب با فاصله تنظيم مي‌كند.

حذف نور مادون قرمز؛ دنياي مجازي/ دنياي واقعي

استفاده از حذف‌كننده نور مادون قرمز، براي تمام دوربين‌هاي مداربسته داراي قابليت ديد در شب لازم است. به اين معنا كه هر چيزي در طول روز از خود علاوه بر بازتاب نور مرئي، پرتوي مادون قرمز ساطع مي‌كند. اين دو نوع پرتو دريافتي در شكل‌گيري تصوير اختلال ايجاد كرده، وضوح تصوير را متاثر مي‌سازند؛ دوربين به دو صورت مكانيكي يا الكترونيكي يا سخت‌افزاري و نرم‌افزاري نور مادون قرمز را حذف مي‌كنند.
بديهي است كه حذف نور به صورت واقعي از حذف نرم‌افزاري اثر پرتو مادون قرمز بر از تصوير، كيفيت و قيمت بالاتري خواهد داشت.

از چه حرف مي‌زنيم؟!

براي نظارت بر يك انبار كوچك با ابعادي در حدود 5 متر در 3 متر كافي است از براي مثال مي‌توان از يك دوربين مداربسته ويوتك بولت استفاده كنيم كه قابليت ديد در شبي با برد موثر حدود 6 متر داشته باشد؛ مي‌توان به‌جاي هزينه‌كرد براي دوربيني با برد بيشتر و تصوير بهتر، آن را به امكاناتي چون تشخيص حركت مسلح كرد؛ يا اگر فضايي خالي مانند آسانسور نياز به مونيتورينگ دارد، سيستم مادون قرمز هوشمند از الزامات نيست. و در جايي مثل ورودي فرودگاه كه 365 روز سال به‌طور شبانه روزي روشن است، نيازي به استفاده از دوربيني با قابليت ديد در شب نخواهد بود و شايد يك دوربين مداربسته سامسونگ دام بدون IR افاقه كند! در نهايت آنچه كه ما از آن حرف مي‌زنيم، «تناسب» است؛ تناسب نياز و خريد دوربين مداربسته!

تي وي تي  

 

ديد در شب دوربين مداربسته چيست و چگونه عمل مي كند؟

 

دوربين مداربسته آنگونه كه از اسمش پيداست براي پوشش دهي 24 ساعته از يك مكان مي باشد و در تمام ساعات شبانه روز بدون وقفه بايد عمل كند.هنگام روز دوربين مدار بسته به خوبي عمل كرده و وظيفه پوشش دهي و نظارت مكان را با وضوح زياد انجام مي دهد. اما سازنده هاي دوربين مداربسته براي رفع مشكل دريافت تصوير در شب هنگام و در نور كم چه فكري كرده اند؟ با هم به بررسي تكنولوژي هاي دوربين مداربسته ديد در شب ميپردازيم.

ديد در شب بهتر با گشودگي بيشتر ديافراگم

در بسياري از دوربين هاي مدار بسته براي اينكه در شب از ديد بهتري برخوردار شوند از ديافراگمي با كشودگي بيشتر استفاده مي شود تا سنسور بتواند در شب نور بيشتري از محيط دريافت نمايد. اين همان تكنولوژي است كه اكنون در بسياري از گوشي هاي موبايل ديده مي شود. ديافراگم قطعه اي است كه بعد از لنز و قبل از سنسور قرار مي گيرد و ميزان دريافت نور از لنز به سنسور را تعيين مي كند.

دوربين مداربسته ديد در شب به واسطه باز شدن و نور گيري ديافراگم

هر چقدرعدد درجه بندي ديافراگم نزديك به يك باشد از گشودگي ديافراگم بيشتري بهره مي بريم و مقدار نور بيشتري در شب برخودار خواهيم شد. اما خب اين تكنولوژي نيز بي نقص نيست و گشودگي زياد ديافراگم در دوربين مداربسته ديد در شب، اين معضل را دارد كه عمق ميدان به شكل محسوسي كاهش يابد و مقدار نقاط فوكوس در يك تصوير كم شود. خوشبختانه به دليل اتوماتيك بودن ديافراگم، اين قطعه در طول روز نور كمتري را از خود عبور داده و عمق ميدان گسترده اي را پوشش مي دهد.

هايك ويژن

نقاط قوت استفاده از ديافراگم

  • ديد درشب دوربين مداربسته بدون استفاده از سخت افزار ارسال نور
  • نا محسوس بودن مكان دوربين و سمت لنز آن در شب
  • ديد در شب رنگي و تصوير مناسب

نقاط ضعف استفاده از ديافراگم باز

  • عمق ميدان كم و فوكوس محدود دوربين مداربسته
  • عدم توانايي دريافت تصوير در تاريكي مطلق
  • كم شدن سرعت شاتر و تاخير داشتن تصوير

استفاده از امواج مادون قرمز براي ديد درشب دوربين مداربسته

امواج مادون قرمز يا Infrared كه در اصطلاح IR نام دارد، نوعي از امواج نوري است كه با چشم غير مسلح انسان قابل ديد نمي باشد. اما سنسور دوربين مدار بسته بگونه اي طراحي شده كه مي توانند اين نور را در محيط دريافت نمايند و اجسام را به واسطه اين نور شناسايي كنند. تكنولوژي دوربين مدار بسته به واسطه Led مادون قرمز بسيار ارزان است ودوربين مداربسته ديد در شب  قادر است در محدوده ي پوشش دهي مادون قرمز تصاوير بسيار مناسبي را دريافت نمايد. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما

اما بازهم تكنولوژي امواج مادون قرمز معايبي نيز دارد و آن هم برد پايين امواج مادون قرمز به نسبت نورطبيعي است، كه مي بايست براي پوشش دهي بيشتر از پروژكتورهاي بزرگتر يا از دوربين مداربسته ديد در شب با Led هاي مادون قرمز بيشتر استفاده گردد. همچنين امواج IR قابليت گذر از شيشه را ندارد و اگر درب شيشه اي يا ديوار شيشه اي در مسير باشد، ديد درشب در آن سوي شيشه وجود نخواهد داشت. اما اين پايان معايب اين تكنولوژي نيست و دوربين مدار بسته ديد در شب با تكنولوژي IR در تاريكي تصاوير سياه و سفيد تهيه مي كند. علت آن هم عدم تشخيص رنگ با امواج مادون قرمز مي باشد.

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن       

محاسن تكنولوژي مادون قرمز

  • قيمت پايين با عملكرد مناسب دوربين در شب
  • ديد در شب مناسب و تصوير با كيفيت
  • داشتن تصوير در تاريكي مطلق

معايب تكنولوژي مادون قرمز

  • ديد در شب سياه و سفيد
  • پوشش دهي كمتر نور مادون قرمز در مقايسه با تور مرعي
  • عدم عبور امواج از شيشه
  • تخصصي بودن تنظيم دوربين مداربسته براي ديد در شب

تكنولوژي استارلايت براي ديد در شب رنگي

در مقاله اي اختصاصي در مورد دوربين مداربسته استارلايت توضيح داده ايم. اما اگر بخواهيم به صورت مختصر در مورد تكنولوژي استارلايت بگوييم، استفاده از گشودگي ديافراگم و تكنولوژي IR در يك محصول است.

بگذاريد به صورت ساده توضيح دهيم كه دوربين هاي مداربسته ديد در شب با تكنولوژي استارلايت به يك سنسور قوي و با حساسيت بالا و همچنين گشودگي ديافراگم بالا عرضه شده كه با كمترين ميزان نور تصوير رنگي را تهيه نمايد، اما اگر در محيط نور آنقدر كم شود كه ديگر از روش اول تصويري مطلوب دريافت نشود، دوربين از امواج مادون قرمز براي روشن كردن محيط استفاده مي كند و تصاوير سياه و سفيد خواهد شد.

تكنولوژي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي شارپ

شركت شارپ با استفاده از دو تكنولوژي امواج مادون قرمز و ماوراء بنفش توانست از دوربين مداربسته رنگي در تاريكي مطلق پرده برداري كند. هر چند اين دوربين هاي مداربسته هنوز با فراگير شدن فاصله زيادي دارد اما روش استفاده از اين تكنولوژي ها جالب مي باشد. دوربين مداربسته اين شركت ابتدا موقعيت اشياء را در اطراف دوربين شناسايي كرده و به وسيله امواج ماوراء بنفش طيف تغيير نوري را شناسايي و به وسيله يك پردازنده انحصاري، رنگي نزديك به رنگ اصلي را باسازي كرده و به اين ترتيب تصويري رنگي خروجي مي دهد. اما از معايب بزرگ اين تكنولوژي قيمت بسيار بالا و گستره پوشش دهي كم آن است تا مانع فراگير شدن اين تكنولوژي در جهان باشد.

محاسن تكنولوژي رنگي شارپ

  • ديد در شب رنگي با رنگ بندي مناسب
  • استفاده هم زمان از دو طيف نوري مادون قرمز و ماوراء بنفش

معايب تكنولوژي ديد در شب شارپ

  • قيمت بسيار بالاي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي
  • پوشش دهي كم ديد در شب و رنگهاي ساختگي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۳:۱۷ توسط:sam موضوع:

چه ورزش هايي براي بانوان مناسب است

در حال حاضر ورزش هاي بسيار زيادي وجود دارد كه با ثبت نام در هر باشگاهي مي‌توان آن‌ها را انجام داد، حتي اگر نتوانيد به باشگاه هم برويد مي توانيد با استفاده از اپليكيشن ها و همچنين وب سايت هاي مختلف يا پيج هاي اينستاگرامي و كانال هاي يوتيوب هر ورزشي را ياد بگيريد.

ورزش كردن به جنسيت افراد مربوط نمي شود و هر كسي مي تواند هر ورزشي را كه دوست دارد ياد بگيرد، حتي در گذشته بدنسازي را بيشتر مختص آقايان مي‌دانستند اما امروز مشاهده مي‌كنيم كه حتي بانوان بسياري وجود دارند كه توانسته اند قهرمان رشته‌هايي مانند پرورش اندام شوند، بنابراين هيچ محدوديتي براي ورزش‌هاي مختلف وجود ندارد و حتي بانوان نيز مي توانند رشته هاي مورد علاقه خود را ياد بگيرند و در آن پيشرفت كنند.

منبع :چه ورزش هايي براي بانوان مناسب است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۳۲ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم ابد و يك روز ????

دانلود فيلم ابد و يك روز ????

hcdd_z12.jpg

فيلم ابد و يك روز داستان خانواده اي است كه درگير مشكلات همچون اعتياد، تهي دستي، بيكاري و، از روابط عاطفي ميان اعضاي خانواده شكننده است. و سميه دختر خانواده به دنبال رهايي از اين مشكلات است .داستان هايي كه دحول محور خواستگاري از سميه شكل مي گيرد اتفاقاتي در خانواده رقم مي زند كه ….

اطلاعات تكميلي فيلم ابد و يك روز ???? :

كارگردان : Saeed Roustayi

نويسنده ها : Saeed Roustayi

بازيگران : Payman Maadi, Navid Mohammadzadeh, Parinaz Izadyar

كشور : ***

زبان : Persian

تاريخ انتشار : ?? March 2016 (***)

شناخته شده به اسم : Life and a Day

لوكيشن فيلمبرداري : Tehran, ***

فيلم ابد و يك روز به كارگرداني سعيد روستايي در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور ايران و در ژانر خانوادگي و اجتماعي مي‌باشد. در اين فيلم پيمان معادي، نويد محمدزاده، پريناز ايزديار، شبنم مقدمي، ريما رامين فر، مهدي قرباني، معصومه رحماني , شيرين يزدان بخش به هنرمندي پرداخته‌اند.

http://upnod.tv


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۱۸ توسط:sam موضوع:

مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

اهميت كنكور و تاثير آن در آينده دانش آموزان بر هيچ كس پوشيده نيست. به همين خاطر است كه در طي چندين سال اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي شاهد اقدامات مفيدي در اين راستا بوده ايم. از جمله اين اقدامات مي توانيم به تاسيس موسسات آموزشي گوناگون ، منابع آموزشي كه در قالب كتاب ، جزوه و دي وي دي ارائه شده است اشاره كنيم.

اما يكي از مهمترين اقداماتي كه جهت حمايت و راهنمايي داوطلبان كنكوري صورت گرفته است مشاوره تلفني كنكور مي باشد. مشاوره تلفني با هدف راهنمايي داوطلبان در تمامي مقاطع تحصيلي به خصوص كنكور به وجود آمده است كه در اين مقاله به طور كامل به بررسي آن پرداخته ايم.

داوطلبان كنكوري مي توانند با صرف كمترين زمان و هزينه ، بهترين برنامه ريزي را براي آمادگي در كنكور سراسري از طريق وبسايت گپچه دريافت نمايند.

مشاوره تلفني كنكور و كاربردهاي آن

همانطور كه در قسمت بالا اشاره كرديم امروزه به دليل اهميت فراوان كنكور در زندگي تحصيلي و اجتماعي افراد ، براي موفقيت هرچه بيشتر داوطلبان راهكار ها و اقدامات سودمندي شكل گرفته است. اما اين اقدامات چه مزايايي دارد؟ و هدف از طراحي اين اقدامات چيست ؟ در پاسخ به اين سوال لازم است بگوييم كه در بازه زماني كه داوطلبان درگير كنكور هستند ممكن است سوالات و مسائل عديده اي برايشان به وجود بيايد كه امكان مشاوره حضوري در زمينه تحصيلي برايشان فراهم نباشد.

بنابراين يكي از مزاياي مشاوره كنكور مي تواند اين باشد كه امكان انجام مشاوره به صورت غير حضوري را براي داوطلبان فراهم كرده استبه اين صورت كه داوطلبان در هر كجاي كشور اين امكان را خواهند داشت تا به صورت تلفني پاسخ سوالات خود را از برترين مشاوران تحصيلي دريافت نمايند.

آيا امكان انجام برنامه ريزي كنكور به صورت تلفني وجود دارد؟

يكي از خدماتي كه مشاوران در مشاوره تلفني كنكور در اختيار افراد قرار مي دهند انجام برنامه ريزي كنكور در تمامي مقاطع تحصيلي به صورت غير حضوري مي باشد كه داوطلبان مي توانند بدون آن كه براي انجام مشاوره و برنامه ريزي هزينه رفت و آمد پرداخت كنند تنها از طريق تماس تلفني به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اينكه امكان دسترسي به اين گونه مشاوره ها براي همه ي افراد در هر نقاطي از كشور فراهم است و افراد در سراسر دنيا به صورت تلفني اين امكان را خواهند داشت كه با مشاوران خبره و با تجربه در زمينه تحصيلي در ارتباط باشند.

خدماتي كه از طريق مشاوره تلفني در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد

  • انجام برنامه ريزي كنكور (هفتگي، ماهانه و سالانه) در تمامي مقاطع تحصيلي
  • آموزش شيوه هاي صحيح مطالعه و تكنيك هاي تست زني
  • راهنمايي در خصوص انتخاب رشته در تمامي مقاطع تحصيلي
  • معرفي بهترين منابع درسي و بهتريت آزمون هاي آزمايشي
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامي مقاطع
  • اطلاع از شرايط و شهريه در تمامي دانشگاه ها
  • آگاهي از رتبه و تراز قبولي داوطلبان سال هاي گذشته در كنكور
  • معرفي رشته هاي دانشگاهي و بازار كار آن ها
  • و …

تفاوت مشاوره تلفني و مشاوره حضوري

اهميت مشاور در زمينه تحصيلي را نمي شود انكار كرد اما انجام مشاوره به صورت حضوري و يا تلفني بستگي به شرايط داوطلبان خواهد داشت. بسياري از داوطلبان كنكوري به دليل زندگي در مناطق دور افتاده كه امكان مشاوره حضوري برايشان فراهم نخواهد بودبنابراين در اين حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفني بهترين گزينه براي داوطلبان مي باشد.

اما افراد ديگري هم هستند كه به دلايل گوناگون از جمله شاغل بودن و يا نداشتن وقت كافي براي مشاوره حضوري ، مشاوره تلفني را ترجيح مي دهند. ضمن اينكه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امكان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفني خواهند داشت كه اين امتياز در مشاوره حضوري وجود ندارد.

مشاوره تلفني گپچه به اين صورت است كه دانش آموز از طريق تماس تلفني با مشاور كنكور ارتباط دارد و مشاوره و راهنمايي دريافت مي كند. اين ارتباط تلفني بر اساس ارتقاي سطح كيفي مطالعه و برنامه ريزي دانش آموز، بهبود روش مطالعه و روش تمرين و حل مسئله است. و در طول اين نوع مشاوره دانش آموز به مرور با روش هاي صحيح مطالعه هر درس بخوبي مانوس مي گردد.

بنابرين جزئيات مربوط به اين پكيج به صورت زير خواهد بود:

-تماس تلفني روزانه با دانش آموز براي اطلاع از جزئيات فعاليت ها

- ارائه برنامه روزانه به دانش آموز

- پيگيري برنامه ارائه شده به دانش آموز

- ارائه روش هاي صحيح مطالعه براي هر درس

- پيگيري تمرين تست زني دانش آموز

- پيگيري تمرين سوالات تشريحي و امتحاني

- ايجاد انگيزه پيشرفت و خودباوري

لازم به ذكر است مشاوره تلفني گپچه جلسه حضوري نخواهد داشت و فقط به صورت مشاوره تلفني مي باشد اما از جهت پيگيري و ارتقاي سطح كيفي تحصيلي دانش آموزان پربازده مي باشد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب گپچه در تمام زمينه هاي روانشناسي و دريافت مشاوره تحصيلي وكنكور با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع:گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۶:۲۵ توسط:sam موضوع:

بهترين سريال هاي طنز فيليمو

بهترين سريال هاي طنز فيليمو

شبكه نمايش خانگي ايران در سال‌هاي اخير شكل و شمايل تازه‌اي پيدا كرده است. از ديروقت تا همين چندي پيش شبكه نمايش خانگي تنها فيلم‌ها و گاهي سريال‌هاي تلويزيوني را بعد از پخش آنان منتشر مي‌كرد. هرچند به مرور شركت‌هاي جديدي وارد بازار شدد و با رونق بيشتر صنعت سينما، فيلم‌هاي بيشتر و پربيننده‌تري به نمايش درآمدند و اين به رواج بيشتر شبكه نمايش خانگي كمك كرد، اما كافي نبود. شبكه نمايش خانگي به‌دليل محدوديت آثار، فاصله زياد بين زمان اكران فيلم‌ها با انتشارشان در شبكه نمايش خانگي و نداشتن الگوي تبليغاتي درست، در دهه‌هاي گذشته الكن ماند. در اين ميان بيشتر فيلم‌هاي كمدي و سريال‌هاي طنز توانستند در شبكه نمايش خانگي ديده شوند.

مردم معمولي

hgw0_z11.jpg

كارگردان: رامبد جوان

بازيگران: اسامي بازيگران سريال هنوز اعلام نشده است اما به گفته كارگردان اين سريال طنزي پر بازيگر و شلوغ است.

خلاصه داستان: اين فيلم درباره زوجي افغان است كه ويژگي‌هايي روشن‌فكرمآبانه دارند و صاحب يك كافه‌گالري هستند و اتفاقاتي حول محور گالري و مشتري‌هاي آن روي مي‌دهد.

جزييات پخش: اين سريال در صد قسمت ساخته شد است و از 5 فروردين ماه منتشر خواهد شد.

درست در زمان ساخت و توليد «خندوانه» بود كه خبر آمد رامبد جوان همزمان با اين برنامه تلويزيوني مشغول پيش توليد اولين سريال كمدي خود براي شبكه نمايش خانگي است. اين پروژه در سكوت خبري ساخته شده و اطلاعات زيادي از آن منتشر نشده است.

اين درحالي است كه پيش از اين عنوان شده بود جوان برنامه‌اي براي ساخت سريالي با نام «شاخ» دارد كه به ماجراي شكل ‌گيري يك گروه موسيقي جوان مي ‌پردازد اما گويا او ساخت سريال طنز «مردم معمولي» را ترجيح داده است.

دراكولا

كارگردان: مهران مديري

بازيگران: مهران مديري، ويشكا ا?سايش، سيما تيرانداز، گلاره عباسي، محمد بحراني و نيما شعبان‌نژاد، انديشه فولادوند،احسان اماني

خلاصه داستان: ژاله كبيري همسر جديد كامران كامروا كه ? سال است با او ازدواج كرده براي او جشن تولد گرفته و همه ا?شنايان و دوستان را دعوت كرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش  ميزاره.

جزييات پخش: اين سريال محصولي از فيلم ماركت است كه از ? فرودين سال ???? روزهاي سه‌شنبه، ساعت ?? از فيليمو(پخش آنلاين) و هنراول(پخش فيزيكي) منتشر مي‌شود.

در سريال دراكولا مهران مديري (هيولا?) پيمان قاسم‌خاني طراحي و سرپرستي فيلمنامه را برعهده دارد و امير برادران به عنوان نويسنده مهران مديري را همراهي مي‌كند. اين سريال طنز، دنباله مجموعه «هيولا» مي‌باشد.

با توجه به استقبال خوبي كه از سريال كمدي «هيولا»‌شد انتظار مي‌رود «دراكولا» هم به اقبال عمومي دست يابد.

انيميشن سريالي ديرين ديرين

موضوعات اين انيميشن بر خلاف وب سري‌‌هاي قبلي كه رويكرد انتقادي و فرهنگ‌سازي داشته است، به دليل افزايش زمان هر قسمت بسيار متنوع، قصه‌گو و فانتزي است؛ به گونه‌اي كه قصه‏‌هاي فانتزي از دل «ديرين ديرين» بيرون آمده‏‌اند و كشش و ريتم خاصي را در قصه ايجاد كرده‏‌اند.

 

سريال «ديرين ديرين» كه محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است كه ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت كرده است.‌

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .

همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي كاربران نشان از استقبال مردم از سريال‌‏هاي تك موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقه‏‌اي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است كه روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته از طريق فيليمو پخش مي‌‏شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۰۸ توسط:sam موضوع: