كمكمك كمكمك .

كمكمك

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

 

اختلاف ميان كميت و كيفيت محصولات آنچنان فراوان شده است. كه قطعا هر خريدي بدون كسب اطلاع و آگاهي، منجر به ضرر مالي و حتي آسيب روحي يا جسمي خواهد شد. خريد يك تشك راحت هم از اين قاعده مستثني نيست. و خريد نا آگاهانه، يقينا به رضايت خاطر خريدار ختم نخواهد شد.

تبليغات گسترده كه بعضا با بزرگنمايي آميخته مي­ شود. مي­ تواند خريدار را از هدف خود دور كند، و تنها راهكار براي حل مشكل، مطالعه راهنماي خريد تشك خوب و مناسب خواهد بود. شما با مطالعه بايد و نبايدهاي يك خريد، مي­ توانيد يك تشك ايده­ آل را سفارش دهيد. و در نهايت از يك خواب راحت لذت ببريد.

سه گام ابتدايي براي خريد تشك خوب و مناسب

 

fiw_w10.jpg

 

1-هدف خريد تشك را از خود بپرسيد.

اگر به  فكر خريد  يك جايگزين براي تشك فعلي خود هستيد. از خود بپرسيد كه از تشك جديد چه انتظاري داريد؟ اين اولين گام و البته مهمترين آن خواهد بود. بعنوان نمونه اگر براي دوران دانشجويي قصد خريد تشك داريد. قطعا سبك بودن تشك براي شما اولين اولويت خواهد بود. و دوست نداريد با جابجايي هاي مكرر به كمر خود آسيب بزنيد.

يا  اگر براي ديسك كمر قصد خريد تشك داريد. بهتر است كه مقاله ويژگي هاي بهترين تشك براي ديسك كمر را مطالعه كنيد. و از اختلاف اين نوع تشك با ديگر تشك ها آگاهي يابيد.

 

2- مطالعه راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

در گام بعدي، خواهيد توانست از كاستي ها و نقص هاي هر تشك مطلع شويد. و با تطبيق هدفتان، مناسب ترين تشك را با احتياج خود خريداري كنيد. به زعم كارشناسان، تشك خوب و مناسب يك عبارت است، كه براي هر شخص يك معنا و مفهوم خاص مي­ دهد، پس وضعيت خريدار، تعيين كننده خوب يا بد بودن تشك خواهد بود.

در راهنماي خريد هر محصول، از تعريف نقاط ضعف گرفته تا مزاياي اختصاصي يك محصول خاص بيان مي ­گردد، تا خريدار با مطالعه آن بتواند فارغ از دغدغه، يك خريد منجر به رضايت را انجام دهد. نكته مهم اينكه يك راهنما بايد به دور از هر گونه تبليغات باشد. تا خريدار با دانستن واقعيت هاي موجود اقدام به خريد كند، موضوعي كه متاسفانه كمتر در فروشگاه هاي توليد داخل به چشم مي­خورد.

3- يافتن يك فروشگاه مناسب براي خريد

اگر راهنماي خريد تشك خوب و مناسب را مطالعه كرديد، آخرين قدم در اين عنوان، يافتن يك فروشگاه مناسب براي خريد است. اگر گمان مي­ كنيد اين موضوع مهم نيست، بهتر است بدانيد فروشگاه معتبر و البته فروشنده متخصص، به اندازه اعتبار يك برند مهم است، زيرا اطلاعات تخصصي از محصول و توصيه هاي كارشناسي، براي ياري رساندن به خريدار از واجبات يك خريد ايده­ آل خواهد بود.

در هر حال قطعا نمي­ توان با مطالعه راجع به يك محصول به تمام مزايا و معايب آن واقف شد. و لازم است يك كارشناس فروش اطلاعات تكميلي و تخصصي را به خريدار ارائه كند.

دو سئوالي كه بايد از فروشنده بپرسيد!

1-برخي از ويژگي ها با  لمس قابل حس هستند. و حتي با رويت هم تا حدودي مي ­توان به سطح كيفي آنها پي برد، اما متاسفانه برخي ويژگي ها از چشم پنهان هستند. و حتي اگر در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب به آنها و اهميت آنها اشاره شده باشد، ناگزير بايد براي اطلاع از كيفيت آنها به فروشنده مراجعه كرد.از فروشنده بخواهيد تا مواد بكار رفته در تشك را برايتان شرح دهد. و توضيحي كامل از طراحي تا توليد را برايتان بيان كند. كارشناسان فروش ما، در قسمت راهنماي خريد آمادگي پاسخگويي به سئوالات و رفع ابهام خريداران را دارند.

2-دومين مسئله كه اغلب در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب نوشته نمي­ شود، گارانتي محصولات است. لذا لازم است از فروشنده مدت ضمانت تشك، موارد استثناي آن و شركت گارانتي كننده را بپرسيد. متاسفانه برخي از محصولات خارجي گرچه داراي ضمانت معتبر هستند. ولي بواسطه  نبود نمايندگي معتبر و عدم كسب مجوز هاي لازم براي اخذ نمايندگي از شركت مادر، عملا در ايران بلا استفاده هستند.

پنج موردي  كه رعايت آنها ضروري است

برند تشك:

برند سازي، موضوعي است كه از شكل گيري تا كسب اعتبار براي آن، نياز به سالها زمان دارد. اعتبار يافتن، موضوعي تصادفي نيست. و به پارامترهاي گوناگوني از قبيل افزايش كيفيت به همراه مشتري مداري و خدمات پس از فروش گسترده، در نمايندگي ها بستگي دارد.

و از آنجايي كه هيچ توليد كننده اي نمي­ خواهد خدشه اي به سالها كسب اعتبارش وارد آيد. بهترين كيفيت را ارائه خواهد كرد، پس خريد از برند هاي معتبر، اولين موضوع در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب خواهد بود.

 

رعايت استانداردها:

 با رونق گرفتن بازار رقابت ميان توليد كنندگان، استانداردها براي توليد يك تشك خوب نيز افزايش يافته است. و روز به روز به سطح و عمق آن اضافه مي ­شود. بعنوان نمونه، زماني تنها ابعاد و وزن يك تشك ممكن بود در چارچوب استانداردها قرار بگيرد. اما امروزه تعداد فنرهاي به كار رفته نيز بايد به اعداد استاندارد نزديك باشد.

تا يك تشك ايده آل توليد شود. و البته آمار فروش بالا را تجربه كند. تمامي محصولات تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه (best  و kelebek)  داراي نشان استاندارد اروپايي CE هستند. اخذ اين نشان بالاترين سطح كيفي را تضمين مي­ كند.

ويژگي هاي ظاهري :

موضوع مهم ديگري كه  در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب به آن اشاره شده است، ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر ازكيفيت آن، مد نظر خريداران قرار گيرد.


اعمال بازخوردهاي متفاوت خريداران، از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­ هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ هاي پوشش نهايي، همگي مي­ توانند به ظاهري ايده­ آل و دلفريب بيانجامد.

 

ساختار داخلي و مواد به كار رفته:

 

 مواد به كار رفته و طبيعي يا مصنوعي بودن آنها ، در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب از مسائل مهم به شمار مي رود. راحتي يك تشك ارتباط نزديكي با مواد درون تشك دارد.  لذا ضروري است به خريد تشكي اقدام كنيم كه، تا حد امكان از مواد مصنوعي كمتري در آن استفاده كرده باشند.

زيرا الياف طبيعي علاوه بر تهويه مناسب هوا، مقاومت بالاتري هم دارند. كه اين موضوع عمر بالاتري را براي تشك رقم خواهد زد. نا گفته نماند كه الياف طبيعي از بروز حساسيت هاي احتمالي براي پوست بدن هم جلوگيري خواهد كرد.

در پايان به ياد داشته باشيد شرايط نگهداري، در افزايش طول عمر يك تشك و حفظ ساختار آن كمك شاياني خواهد كرد. و اين موضوع كمتر در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب عنوان مي­ شود.

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: راهنماي خريد تشك خوب و مناسب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۸:۲۴ توسط:sam موضوع:

شارژر فندكي چيست؟

شارژر فندكي چيست؟

امروزه به دلايل استفاده زياد از گوشي موبايل و وصل بودن مداوم به اينترنت شارژ گوشي زودتر از حالت عادي تمام مي شود . اگر در منزل و يا محل كارتان باشيد اين امر مشكل ساز و درگير كننده نخواهد بود ، اما در مسافرت و يا زماني كه دسترسي به برق شهري نداريد تبديل به يك مشكل بزرگ مي شود. در اين مقاله مي خوانيم كه شارژر فندكي چيست؟ ، چگونه كار ميكند ، و نكات داراي اهميت در خريد شارژر فندكي چيست.شارژر فندكي همان طور كه از اسم آن معلوم مي باشد، شارژر فندكي ماشين براي آن طراحي شده كه شما بتوانيد گوشي هوشمند خود را داخل ماشين شارژ كنيد .شارژر فندكي يك دستگاه الكترونيكي مي باشد كه برق 12 ولت ماشين را به ولتاژ 5 ولت استاندارد USB تبديل مي كند .اين شارژر امكان دارد تك خروجي و يا 2 خروجي باشد كه داراي يك خروجي 1 آمپر و يك خروجي 1/2 آمپر مي باشد.نكات مهم در خريد شارژر فندكي در هنگام خريد علاوه بر زيبايي ظاهري نكات ديگري هم مي باشد كه بايد به آن توجه نمود :

1- تعداد پورت ها

شارژر فندكي فست تايپ سي يوشيتا 3USB

2- جريان خروجي شارژر فندكي اگر گوشي موبايل و يا تبلت خود را هميشه به همراه خود داريد ،گزينه بهتر آن است كه شارژر فندكي اي انتخاب كنيد و بخريد كه داراي يك پورت 1/2 آمپر و يك پورت 1 آمپر باشد. تبلت ها به دليل داشتن باتري هاي بزرگ تر براي شارژ شده به جريان بيشتري نياز دارند. پس براي شارژحتماً بايد به خروجي 1/2 آمپرمتصل بشوند. استفاده از شارژر فندكي به ماشين و گوشي آسيب مي زند؟نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشت اين مي باشد كه در صورت خاموش بودن ماشين گوشيتان را به شارژر وصل نكنيد زيرا توان الكترونيكي باتري ماشين را خالي مي كند . حتي اگر گوشي متصل نباشد و فقط شارژر فندكي به فندك ماشين متصل باشد اندكي از توان باتري كشيده مي شود. پس فقط زماني كه ماشين روشن مي باشد و مي خواهيد گوشي خود را شارژكنيد شارژر را به فندك ماشين وصل كنيد . زيرا زماني كه ماشين روشن مي باشد يك قطعه در حال شارژ كردن باتري ماشين است و برق كلاً از آن جا تأمين مي شود پس شارژ كردن گوشي با شارژر فندكي روي باتري ماشين خيلي تأثير منفي و نامناسب ندارد.در ضمن بهترمي باشد در موقع استارت زدن ماشين ، گوشي به شارژر وصل نباشد چون امكان دارد نوسان برق به شارژر فندكي يا گوشي شما آسيب وارد كند و متضرر شويد ، البته شايد هيچ وقت اين اتفاق رخ ندهد اما رعايت اين كار براي جلوگيري ايجاد مشكل بهتر است.

براي ديدن نمونه هاي بيشتر و خريد شارژر فندكي متناسب با نياز خود ميتوانيد با مراجعه به وبسايت ديجي فرست از انواع شارژر فندكي ديدن كنيد.


برچسب: شارژر فندكي چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۴۴ توسط:sam موضوع:

انواع جنس براي توليد كيف

چرم مصنوعي طرح‌دار از بهترين انجناس در توليد و ساخت كيف

چرم مصنوعي طرح‌دار يكي از انواع چرم مصنوعي است كه در كارخانه‌ها به‌صورت يك صفحه از طرح‌هاي متفاوت

مانند طرح پوست مار، طرح پوست كروكديل و طرح سنگي توليد مي‌شود.

براي توليد چرم مصنوعي طرح‌دار به حرارت و فشار بسيار بالايي نياز است.

قابل‌توجه طرفداران اين نوع چرم، قيمت طرح پوست مار به نسبت ساير چرم‌هاي مصنوعي كفش بسيار كمتر است.

حتما ببينيد  :   توليدي كيف زنانه

چرم مصنوعي اكليلي

چرم مصنوعي اكليلي از نظر مقاومت، درخشندگي و سطح برق و تنوع در رنگ‌پذيري بي‌نظير است.

اين چرم محبوب را در رنگ‌هايي چون قرمز، آبي، طلايي و نقره‌اي مي‌توانيد بيابيد.

در واقع مي‌توان گفت يكي از پركاربردترين و مورداستفاده‌ترين نوع چرم‌ مصنوعي موجود در بازار را چرم مصنوعي اكليلي دانست

كه بيشتر استفاده از آن را در توليد مبلمان، كيف، كفش و امثال آن‌ها مي‌توان مشاهده نمود.

حتما ببينيد  : توليدي كيف

چرم اشبالت مصنوعي

چرم اشبالت مصنوعي تركيبي از دو نوع چرم طبيعي و مصنوعي است. چرم اشبالت مصنوعي

معمولاً به‌صورت دورو بوده و در توليد كيف، كفش و كارهاي هنري و دستي در رنگ‌هاي مختلف بسيار كاربردي است.

چرم اشبالت مصنوعي در ظاهر پرز مانند است و ضخامت آت به حديد ? تا ? ميلي‌متر مي‌رسد. اگر شما مايل

به خريد چرم نوع اشبالت مصنوعي به عنوان چرم مصنوعي كفش هستيد حتماً به دنبال نوع باكيفيت از اين چرم باشيد.

كاربردهاي چرم مصنوعي در توليد انواع كيف

چرم مصنوعي با وجود كاربردهاي فراواني كه دارد، اخيراً بسيار رواج يافته است. قيمت ارزان به نسبت چرم طبيعي،

تنوع در طرح و رنگ، وزن بسيار سبك، سهولت در برش و داشتن بافت يكنواخت موجب محبوبيت در صنعت كيف سازي شده است.

از مهم‌ترين موارد كاربردي آن مي‌توان به استفاده از آن در توليد انواع كيف كوچك و بزرگ ، انواع كيف و كفش،

اشاره كرد

ويژگي ها

• چرم كفش: توليد انواع كفش ورزشي، كلاسيك مردانه، مجلسي زنانه و بچه‌گانه
• چرم كيف: توليد انواع كيف رسمي، اداري، مجلسي، ورزشي، مردانه، زنانه و بچه‌گانه و چمدان مسافرتي
• چرم مبل و صندلي: توليد روكش انواع مبل، صندلي و قابل استفاده در صنعت اتومبيل‌سازي و تزيينات داخلي
• چرم آستر: قابل استفاده در صنعت مبلمان جهت آستر مبل، صندلي استيل و صندلي ماشين. در صنعت پوشاك براي آستر لباس،

كيف و كفش. در صنعت فرش به‌منظور ترمز و كناره‌ي فرش. در بيمارستان به جهت روكش تخت بيمارستاني. گفتني است

حتما ببينيد  : توليدي كيف در تهران

پركاربردترين محصولات چرم مصنوعي در بخش چرم آستر است.
• پارچه‌هاي ضد آب (Waterproof): توليد و ساخت انواع چادر مسافرتي، چادر كاميون، سايبان فروشگاه‌ها و انواع كيف

و كفش مدرسه دخترانه و پسرانه
• روكش جلد يا گالينگور (Hardcover): استفاده در جهت تهيه‌ي روكش جلد كتاب، دفتر، سررسيد، زونكن و كاغذهاي ديواري.

استفاده از نوع مرغوب‌تر گالينگور به‌منظور توليد ست تبليغاتي سازماني مانند انواع تقويم و

دفتر تلفن. لازم به ذكر است گالينگور خارجي با وجود قيمت بسيار بالا به نسبت نموده داخلي، تنوع فراواني در طرح و رنگ دارد.
• چرم‌هاي متفرقه مانند چرم كرستي، لمينيت شده، گاگوليت و …: اين نوع چرم در عين ظرافت و شيكي، بسيار بادوام و مقاوم بوده است.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87

سايت منبع :

arzankif.ir


برچسب: انواع جنس براي توليد كيف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۱۱ توسط:sam موضوع:

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم


برچسب: دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۳۳ توسط:sam موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۰۶ توسط:sam موضوع:

بررسي حفاظ شاخ گوزني

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: بررسي حفاظ شاخ گوزني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۰:۵۱ توسط:sam موضوع:

تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص

تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص دسته: علوم انسانيبازديد: 19 بارفرمت فايل: docحجم فايل: 41 كيلوبايتتعداد صفحات فايل: 60 تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص قيمت فايل فقط 5,500 تومان توضيحات: تحقيق در مورد تقسيم بندي جامعه ايران 60 صفحه در قالب Word قابل ويرايش. بخشي از متن : تقسيم‌بندي‌ جامعه‌ي‌ ايران‌ مردم‌ به‌ 4 طبقه‌ بخش‌ شده‌اند. در رأس‌ طبقات‌ 4 گانه‌، (اعضاء اربعه‌) پادشاه‌قرار دارد شاهان‌ نواحي‌ داستانها وابسته‌ و تابع‌ او هستند. همانند گذشته‌ مقام‌نخست‌ از آن‌ روحانيون‌ است‌، مقام‌ دوم‌ متعلق‌ به‌ مردان‌ كارزار است‌. دبيران‌«كتّاب‌» داراي‌ مقام‌ سوم‌ هستند اعضاي‌ اين‌ صنف‌ عبارتند از: منشيان‌ «كتّاب‌رسايل‌» شماره‌گران‌ «كتّاب‌ محاسبات‌» داوران‌ و آمارگران‌ «كتّاب‌ اقضيه‌ و مجلات‌و مشروط‌» رويدادنويسان‌ «كتّاب‌ سير»، پزشكان‌، شاعران‌ و منجمان‌. «عضو چهارم‌» جامعه‌ يا طبقة‌ زيردست‌ را (مهنه‌ خوانند). طبقه‌ مذكور شامل‌چند گروه‌ كشاورزان‌ (بزرگان‌) رعاياي‌ روستانشين‌ (راعيان‌) بازرگانان‌ (تجّار) وديگران‌ (ساير محترفه‌) بود. وظيفه‌ كشاورزان‌ - وظيفة‌ كشت‌ و زرع‌ است‌ و آنها بايدد رحد و توانايي‌ جهان‌ را آباد و از لحاظ‌ آذوقه‌ تأمين‌ كنند. طبقه‌ ديگري‌ وجود داشت‌ كه‌ جهت‌ مشخصة‌ آن‌ انجام‌ كارهايي‌ است‌ كه‌مستلزم‌ داشتن‌ دانش‌ تخصص‌ و تجربه‌ است‌. آنها به‌ كاري‌ دست‌ مي‌زنند كه‌آموخته‌اند، نيك‌ مي‌شناسند و از عهدة‌ آن‌ برمي‌آيند. اين‌ نكته‌ مؤيد آن‌ است‌ كه‌نيروهاي‌ مولد ايران‌ همچنان‌ رو به‌ گسترش‌ و پيشرفت‌ داشتند. در كارگاهها، آلات‌ وابزار مختلف‌، تخصص‌ و تجربه‌ به‌ صورتي‌ منظم‌ از نسلي‌ به‌ نسل‌ ديگر انتقال‌مي‌يافت‌. آموزش‌ حرفه‌ و فن‌ توجه‌ فراوان‌ مي‌شد. دگرگونيهاي‌ پديد آمده‌ در نظام‌ صنفي‌ ايران‌ مؤيد اهميت‌ مقام‌ و توقف‌توليدكنندگان‌ شهري‌ در اقتصاد عمومي‌ كشور بود. در طبقه‌ استثمارشوندگان‌دگرگوني‌ پديد آمد. پيشه‌وران‌ شهري‌ و بازرگانان‌ به‌ چنان‌ مقام‌ مهمي‌ دست‌ يافتندكه‌ در مأخذ و منابع‌ از آنان‌ به‌ عنوان‌ چهارمين‌ صنف‌ و چهارمين‌ عضو چامعه‌ يادشده‌ است‌. تقسيم‌ بندي‌ جامعه‌ي‌ ايران‌ در نوشته‌ي‌ ديگري‌، اجتماع‌ از 4 طبقه‌ و صنف‌ تشكيل‌ شده‌ است‌. 1- نخستين‌ موبدان‌ است‌. 2- جنگيان‌ كه‌ شاه‌ نيز در اين‌ طبقه‌ جاي‌ دارد. 3-كشاورزان‌ 4- پيشه‌ وران‌ در روايات‌ ايراني‌ از 3 طبقه‌ سخن‌ رفته‌ است‌ و سه‌ آتش‌ ورجاوند به‌ هريك‌ ازاين‌ سه‌ طبقه‌ مربوط‌ شده‌ است‌. 1- روحانيان‌ (آذر فرنبخ‌) 2- جنگيان‌ (آذرگشتسب‌) 3- طبقه‌ سوم‌ (آذر برزين‌ مهر). در اوستاي‌ جديد جامعه‌ي‌ ايراني‌ به‌ 4 دسته‌: 1) روحانيون‌ 2) جنگيان‌ 3)كشاورزان‌ 4) طبقه‌ صنعتگران‌ دوره‌ ساسانيان‌ طبقه‌ سوم‌ دبيران‌ - كشاورزان‌ و صنعتگران‌ در رتبه‌ها وچون‌ طبقه‌بندي‌ اجتماعي‌ را به‌ اين‌ نحو با اوضاع‌ سياسي‌ زمان‌ تطبيق‌ كردند طبقات‌اربعه‌ ذيل‌ پيدا شد. 1) روحانيون‌ 2) جنگيان‌ 3) مستخدمين‌ ادارات‌ 4) توده‌ ملت‌(روستاييان‌ و صنعتگران‌ يا شهريان‌. فهرست مطالب : عنوان صفحهتقسيم‌بندي جامعه‌ي ايران 1جامعه‌ي ايران دورة ساساني 5چگونگي ترتيب مناصب 6صفات مختصه‌ي دولت ساساني 8امتيازات دولت ساساني 8جمعيت شهرها و سازمان يافتن كار پيشه‌وران 8وضعيت شهرها 9برده‌داري و فئوداليسم 15مناصب و مشاغل موروثي 18مناصب لشكري و كشوري 18شاه 19نايب‌السلطنه 21بزرگ فرماندار 21مقاماتعاليه 22ورزگان 23وزير بزرگ 24آزاران 26شهرداران 26اسپوهران 28در ديوان شاهي 29تشكيلات دولت 30اداره ديني و روحاني (مؤبدان) 31دبيران ساير عمال اداره مركزي 33مناصب مذهبي 35مناصب تكامي 39نظام امنيتي و حقوقي 41اقتصاد و خانواده 43خبررساني 44تشكيلات ايالات 45صناعات و تجارت و شوارع 46ماليه 47دهقانان 48رعايا 49وضعيت قبايل 50پزشكان 51خانواده در دورة ساساني 53مراتب اعطاي هدايا 57پوشش و لباس دورة ساساني 57صفات ايرانيان در عصر ساساني 57 قيمت فايل فقط 5,500 تومان برچسب ها : تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تحقيق تقسيم بندي جامعه ايران 60 ص


برچسب: تحقيق,تقسيم,بندي,جامعه,ايران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۰:۵۶ توسط:sam موضوع:

بهترين ست ساعت مچي Rado طرح We

ميهن استور - خريد پستي ست ساعت مچي Rado طرح We

 

  • ميهن استور - خريد پستي ست ساعت مچي Rado طرح We

    توضيحات

    ست ساعت مچي Rado طرح We

    فوق العاده شيك و هماهنگ با انواع لباس مجلسي و اسپرت

    پيشنهادي به زوج هاي خوش سليقه


    طراحي شيك و رنگ بندي تمام مشكي

    قيمت : 129000 تومان



    وقتي جنبه‌ي زينتي براي يك ساعت مطرح باشد، لوكس و خوش ساخت بودن آن اهميت بيشتري پيدا مي‌كند، مخصوصا كه ساعت ست باشند. ست ساعت مچي Rado طرح We مخصوص زوج‌هايي است كه مي‌خواهند در سبك پوشش و زيورآلات هم تا حد ممكن به هم نزديك باشند. ست ساعت مچي Rado طرح We بهترين و مناسب ترين هديه در مناسبت هاي ويژه اي مانند نامزدي، ازدواج و يا تولد براي يك زوج باشد. ست ساعت مچي Rado طرح We بسيار خوش ساخت و با كيفيت توليد شده است، كيفيتي كه با بستن ساعت روي دستتان متوجه آن خواهيد شد.

    قيمت : 129000 تومان

    ويژگي هاي ست ساعت مچي Rado طرح We :

    - طراحي بسيار لوكس و چـشم نواز
    - قطر صفحه مردانه : 38 ميلي متر
    - قطر صفحه زنانه : 26 ميلي متر

    - رنگي بندي : فقط مشكي

    - جنس بند : بافت فلزي

    - رنگ قاب و بدنه ثابت



    روش خريد:
    براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 129000 تومان

    برچسب ها :ست ساعت مچي Rado طرح We , خريد ست ساعت , خريد ساعت , خريد ست ساعت رادو , خريد ست ساعت زنانه و مردانه رادو , خريد ست ساعت زنانه و مردانه Rado , Set Watch Rado We , ,

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين ست ساعت مچي Rado طرح We


برچسب: بهترين,ست,ساعت,مچي,Rado،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۳۵ توسط:sam موضوع: